روند ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک سرعت گرفت

خورنا/ بخشدار مرکزی اندیمشک با مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی تراز پی ریز دیدار کرد.

به گزارش خورنا، در این دیدار که در محل بخشداری مرکزی صورت گرفت، محمد رضا سعیدی فر مدیر عامل نیروگاه بیان نمودند
با پیگیری رئیس کمسیون انرژی مجلس و تاکید ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنبی بر تسریع در اجرایی شدند نیروگاه اندیمشک ما کار برگزاری مناقصه ساخت راه ، سیستم روشنایی، فضای سبز و رینگ داخلی نیروگاه را انجام داده ایم و در هفته ایند نیز کارهای اجرایی بخش ساختمانی آن را آغاز خواهیم نمود.

وی افزود: در تاریخ ۲۵ شهریور ماه نیز کمسیون سوخت نیروگاه در تهران و برگزار خواهد شد و از دکتر دالوند مشاور کمسیون انرژی مجلس نیزدعوت کردن تا جهت تسریع در کار سوخت نیروگاه در این کمسیون شرکت کنند، که با تایید سهمیه سوخت نیروگاه در کمسیون ما کاراحداث خط انتقال سوخت از خط سراسری به مساحت ۲ کلیومتر تا انبارهای سوخت نیروگاه را نیز آغاز خواهیم کرد.

سعیدی ادامه داد: مسئولان هلدینگ انرژی وزارت کار و رفاه
اجتماعی بخصوص جناب دکتر برادران مدیر عامل هلدینگ این است که کار نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک از زمانبندی عقب می باشد و تمام تلاش ما این است که کارهای اجرایی نیروگاه نهایتا در دو ماه آینده شروع شود.

دالوند در نیز بخشدار مرکزی در این جلسه از تاخیر به وجود آمده در اجرایی شدن کارهای نیروگاه ابراز نگرانی نمود وبیان نمود از اینکه میبینم یکی از دغدغه های شما اجرایی شدن این پروژه می باشد برای ما ارزشمند است و از مجموعه مدیران نیروگاه درخواست نمود تا جهت اجرایی شدن کارها نیروگاه تلاش بیشتری صورت دهند و در این رابطه ما به طور شبانه روزی آماده همکاری هستیم.

به گزارش خورنا، در ادامه نیز بخشدار مرکری اندیمشک جذب نیروهای بومی را مورد توجه قرار داد و از مدیرعامل نیروگاه ترکیبی درخواست کرد که تمامی نیروهای که قرار است جذب این نیروگاه شوند از نیروهای بومی باشند مگر این که در تخصصی نیروی بومی آن تخصص در منطقه وجود نداشته باشد ، چرا که مردم چشم
امیدشان به مسئولین است و ما باید جهت برطرف کردند مشکل بیکاری آنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/