برگزاری جلسه هم اندیشی هفته تعاون در بندر هندیجان

جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته تعاون با هدف برنامه ریزی فعالیت‌های مرتبط با هفته تعاون و هماهنگی بین دستگاهی در شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا : رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هندیجان در جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته تعاون خواستـار بـرگزاری هرچه با شکوهتر مراسم و برنامه های هفته تعاون و با مشارکت بیشتر تعاونگران شد و افزود: باید تلاش کنیم تا در برنامه های هفته تعاون کلیه فعالان این عرصه در برنامه ها مشارکت داشته باشند و تلاش شود در این هفته اقدامات موثر و در خورشان تعاونگران انجام دهیم چرا که این هفته فرصت مناسبی است تا از مسئولان عالی شهرستان برای اجرای برنامه ها دعوت و از آنها بخواهیم بخش تعاون را بیشتر از گذشته همراهی نمایند زیرا که تعاون ، همیاری ، همکاری ، تقویت روح ، تفکر و مشارکت جمعی از ابزارهای مناسب در حرکت به سمت برقراری عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه می باشد.

عباسپور گفت: محور تعاون همگرایی و مشارکت عمومی است و هفته تعاون فرصتی است که مردم بیش از پیش با اهداف بخش تعاون و کاربردها و فعالیت های این بخش آشنا شده و از این طریق زمینه گسترش تعاونیها فراهم آید.

ایشان افزودند :مهیا ساختن زیر ساخت طرحهای ابزی پروری شرکتهای تعاونی و تخصیص اعتبار دولتی برای این طرح بمنظور عملیاتی شدن و تاثیر اشتغالزایی و اقتصادی ان بر تغییر و بهتر شدن وضعیت معیشت مردم منطقه از برنامه های هفته تعاون میباشد .

وی گفت : اجرای طرح روستا تعاون با همکاری فرمانداری و بخشداری های تابعه در دستور کار این هفته قرار گرفت .

عباسپور در ادامه پیگیری مجتمع ۱۰۰۰ هکتاری طرح پرورش میگو توسط ستاد ادارات و تشکیل کمیسون ویژه رفع موانع را ضروری دانست و افزود :
با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه منطقه در اجرای طرحهای تولیدی و حمایت کلیه دست اندر کاران در جهت توسعه و تقویت بنیه اقتصادی را خواستار شد.

عباسپور خاطر نشان کرد : افتتاح صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با هدف تامین وثیقه مورد نیاز بانکهاو موسسات اعتباری در حهت اجرای طرحهای تولیدی توسط شرکتهای تعاونی از برنامه های هفته تعاون است.

وی در پایان افزود : بازدید و تقدیر از تعاونی ها فعال تولیدی و خدماتی و کارمندان نمونه از دیگر برنامه های این هفته میباشد .

هادی بحرکانی _ بندر هندیجان

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *