طرح های عمرانی و شاخص اندیمشک با حضور وزیران دولت دوازدهم افتتاح می شود

خورنا/ به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

در همایش گرامیداشت هفته دولت به میزبانی فرماندار شهرستان اندیمشک از کارمندان ساعی،بااخلاق و نمونه ادارات شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

فرماندار شهرستان اندیمشک رعایت اخلاق و اصول انسانی و اسلامی، تلاش و تعهد ، دلسوزی و تلاش برای حل مشکلات مردم و ارباب رجوع را لازمه کارکنان دستگاههای اداری دانست.

مهندس جهانگیری فرماندار اندیمشک افزود: افتتاح چندین پروژه در مناطق مختلف روستایی و شهری در هفته دولت انجام شد .

وی بیان کرد:افتتاح حدود ۱۷ پروژه حوزه برقرسانی با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال از جمله پروژه های هفته دولت بود که به بهره برداری رسید ضمن اینکه در بخش های جهاد کشاورزی ، پارک های محله ای ، آسفالت و … نیز طرح های خوبی در شهرستان اجرا و افتتاح شد.

وی گفت:افتتاحیه پروژه های اصلی شهرستان به زمانی مناسب و حضور وزرای محترم موکول شده است که بزودی در هفته های آتی انجام می شوند.

جهانگیری گفت:گام های بزرگ حوزه برق،آبفا،آموزش و پرورش و عمرانی هنوز اطلاع رسانی نشده که بزودی با حضور اصحاب رسانه اطلاع رسانی می شود.

وی تاکید کرد:اولویت ما توسعه زیرساخت ها ،تولید،اشتغال و اقتصاد است و در خدمت به مردم هدف ما رضای خدا، رضایتمندی مردم و رسیدن به نقطه مطلوب و اهداف والا در نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:هرچه داریم از خون شهدای والامقام است و خود را در قبال آنها مسئول می دانیم.

فرماندار اندیمشک گفت:امروز اندیمشک در ابعاد مختلف جهش خوبی داشته است و وحدت و همدلی امروز در اندیمشک بستر خدمات دهی بهتر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/