معرفی باشگاه فرهنگی ورزشی برتر باغملک از دیدگاه کاربران خورنا، فوتبال بهمن باغملک

خورنا – معرفی باشگاه فرهنگی برتر باغملک از دیدگاه کاربران خورنا، فوتبال بهمن باغملک

باشگاه فرهنگی ورزشی بهمن از سال ۹۲-۹۳ با اولویت توجه ویژه به رده های پایه ورزش شهرستان شروع به فعالیت کرده و به حمدالله به توفیقان خوب نیزی دست یافته است.

جمعه زاده مدیرعامل باشگاه در این خصوص به خورنا گفت: باشگاه بهمن در رشته های فوتبال ، والیبال ، بسکتبال و فوتسال بانوان در سطح شهرستان فعالیت می کند و این باشگاه با نگاه ویژه به فوتبال پایه و حضور مداوم در لیگ های نونهالان و نوجوانان استان توانست است حدود ۳۰ بازیکن را به باشگاه برتر کشور در رده پایه تحویل دهد و در فصل ۹۳-۹۴ توانست به عنوان ۳ لیگ نوجوان استان در فصل ۹۵-۹۶ به عنوان قهرمان لیگ نونهالان استان دست یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم نونهالان بهمن باغملک به عنوان نماینده استان خوزستان خود را برای مسابقات لیگ کشور آماده می کند وبا توجه به هزینه سنگین لیگ کشور از نماینده محترم شهرستان ، فرماندار دلسوز و ولایی شهرستان ، اداره ورزش و جوانان و اعضای شواری شهر و شهردار محترم شهرستان تقاضا توجه و مساعدت داریم تا بتوانیم این سهمیه را برای شهرستان حفظ کنیم.

مدیر عامل باشگاه بهمن باغملک در پایان از حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان ،هیت فوتبال شهرستان نیروی محترم انتظامی ، هلال احمر ، ناحیه مقاوت بسیج شهرستان تشکر و قدر دانی نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *