ایمن سازی خطوط جریانی در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد

اسداله ترحم/ خورنا – مدیرعملیات شرکت آغاجاری از ایمن سازی خطوط لوله جریانی چاه ها و ورودی و خروجی تأسیسات، شامل خطوط لوله اصلی و صادراتی نفت از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، منوچهر آرزومند مدیرعملیات با اعلام این خبر بیان کرد: باتلاش همکاران نگهداری و تعمیرات خطوط لوله بیش از ٢٠ پروژه جهت ایمن سازی خطوط لوله و تأسیسات صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به اهمیت خطوط لوله بعنوان شریان حیاتی در چرخه تولید و انتقال نفت و گاز و همچنین رسالت اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله در صیانت از این خطوط، این پروژه ها با استفاده از توان و پتانسیل امکانات و تجهیزات این شرکت انجام گردید.

آرزومند همچنین ایمن سازی خطوط لوله جریانی و تزریقی چاههای میادین نفتی کرنج، پازنان، رامشیر و همچنین خطوط لوله گاز ورودی و خروجی لخته گیر – ۲۰۰۰ و شیرخانه های گازی پازنان تا فاصله ۱۵۰ متری از تأسیسات را بخشی از عملیات اجرا شده در این پروژه ها عنوان نمود.

ایشان ضمن تقدیر از تلاش همکاران اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله که با توجه به شرایط بد آب و هوایی، عملیات نگهداری و تعمیرات حدود ۷۵۰۰ کیلومتر از خطوط لوله جریانی اصلی و صادراتی این شرکت را بعهده دارند افزود، اجرای این پروژه ها با هدف ارتقای ایمنی و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و هدر رفت انرژی بعنوان سرمایه ملی انجام شده است.

ایشان خاطرنشان کرد: خاکبرداری، تمیزکاری،‌ ضخامت سنجی، رنگ آمیزی، نوارپیچی و تعمیرات نقاط فرسوده خطوط لوله، از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *