تجلیل از از کارکنان آزاده اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

خورنا – در نشستی صمیمانه با حضور مدیرکل و معاونان بندرخرمشهر از کارکنان آزاده این اداره کل با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ابتدا ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان از رشادت ها و جانفشانی های آنان در راه دفاع از میهن اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

عادل دریس امنیت و آسایش امروز کشور را نتیجه رشادت های ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: صبر و استقامت ایثارگران در دفاع از میهن اسلامی ستودنی است و شاید آن رنج و مشقتی که شما عزیزان در طول سال های اسارت متحمل شدید برای ما قابل درک نباشد.

وی موفقیت کنونی مجتمع بندری خرمشهر را مدیون استقامت و دلاوری های رزمندگان اسلام در سال های دفاع مقدس دانست.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه هیچ اقدامی قادر به پاسخگویی رشادت ها و دلاوری های ایثارگران نیست گفت: این اداره کل تلاش دارد تا نسبت به رسیدگی و رفع مشکلات ایثارگران بندرخرمشهر اقدام کند.

مشاور فرهنگی مدیر کل و رئیس حوزه فرهنگی بندرخرمشهر نیز در ادامه با بیان اینکه نگاه مردم به آزادگان نگاه صبر و استقامت است، افزود: آزادگان در طول سال های اسارت دوران سختی را پشت سر گذاشتند و پس از بازگشت به میهن به جایگاه والایی در میان مردم دست یافتند.

حجت الاسلام کریم باویه اظهار داشت: سرگذشت شما می تواند تأثیرات مثبتی در تشکل اداری ما داشته باشد و امیدواریم از شما درس استقامت و صبر بیاموزیم.

پس از آن آزادگان به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *