سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان: یکی از مطالبات بانوان در هفتکل ایجاد پارک مختص بانوان میباشدکه این امر تاکنون عملی نشده و باید برای ایجاد آن اعتبارات عادلانه توزیع شود .

قادر سبحانی|خورنا-سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان هفتکل : خانم‌ها ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند بنا براین باید به میزان ۵۰ درصد مطالبه و سهم داشته باشند.

تا زمانی که خانم‌ها، در سطح مدیریت و تصمیم گیری قرار نگیرند نمی‌توانند مطالبه گری و سهم خواهی کنند.

وی یادآور شد: از جمله مهمترین دغدغه هایی که در حوزه زنان مطرح میباشد اون تبعیض جنسیتی است که در انتصابات مدیریتی در دستگاههای اجرایی٬ فرمانداری ها٬ سازمانها و نهادها نسبت به بانوان صورت میگیرد.

موسوی تشریح کرد: به منظور مقایسه میزان عملکرد دولت‌ها در حوزه زنان برخی شاخص‌ها تعریف می‌شود که اغلب شاخص‌ها در ابعاد توسعه است و ممکن است هر دولتی در یک بعدی بیش از ابعاد دیگر دقیق شود.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه رعایت عدالت جنسیتی در حوزه زنان یکی از مشخصه‌های دولت تدبیر و امید است  توضیح داد: منظور از رعایت عدالت به معنای برابری زن و مرد نیست بلکه رعایت انصاف در استفاده از منابع و امکانات در حوزه زنان است.

موسوی افزود: منابع و امکانات به گونه‌ای توزیع شد که زنان از توسعه عقب نمانند و سهمی در توسعه داشته باشند.

وی متذکر شد: حوزه زنان مظلوم واقع شده است و دولت‌ها به هر میزان تلاش کنند نمی‌توانند جبران مافات کنند به همین دلیل انتظار می‌رود دولت‌ها در تمام ابعاد به زنان توجه کنند.

در پایان انتظار می رود یکی دیگر از مطالبات بانوان در هفتکل طی گفتگو با بانوان این شهرستان ایجاد پارک مختص بانوان خواند و افزود: این امر تاکنون عملی نشده و باید برای ایجاد آن اعتبارات عادلانه توزیع شود و تفکیکی بین آقایان و بانوان در زمینه تقسیم اعتبارات نباشد چرا که هر دو قشری از جامعه هستند.