در شورای آموزش و پرورش استان:

معاون اجرایی سپاه ولیعصر: ۳۱۵ معلم شهید خوزستان گنجی گرانبها برای استان است/ شهداء به هیچ گروهی وابسته نبوده‌اند

عبدالرضا حاجتی: شهداء نه تنها به هیچ گروهی وابسته نبوده‌اند بلکه متعلق به همه هستند

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا می‌باشد تصریح کرد: آموزش و پرورش همانند کارخانه انسان سازی می‌باشد که البته ما نیز همیشه باید در نظر داشته باشیم که از مدارس درس خوانده و رشد کردیم که بحمدالله امروز توانستیم سربازانی برای این مملکت باشیم.

وی ضمن بیان این مطلب که دشمن به هیچ عنوان جرأت تجاوز به سرحدات کشور را ندارد، یادآوری کرد: اگر امروزه داشته‌های زیادی در مملکت داریم به سبب تربیت‌های ارزنده‌ای که در سایه مدارس و مساجد ما صورت پذیرفته است.

حاجتی با بیان اینکه شهدای فرهنگی بسیاری از استان خوزستان تقدیم انقلاب شده است عنوان کرد: ۳۱۵ معلم شهید استان همانند گنجی گرانبها برای خوزستان هستند

معاون اجرایی سپاه ولیعصر خوزستان اظهار داشت: شهداء نه تنها به هیچ گروهی وابسته نبوده‌اند بلکه متعلق به همه هستند؛ امروزه هر چقدر برای زنده نگهداشتن یاد شهداء هزینه شود، قطعا به طبع آن امنیت مملکت نیز بالاتر خواهد رفت.

وی یادآوری کرد: خوزستان با داشتن شهدای شاخصی چون شهید حامد جرفی بخشدار قهرمان هویزه که در مسیر خدمت رسانی به فیض عظیم شهادت نائل شد، شهید حبیب شریفی در حوزه معلمین، شهید سید مهدی موسوی در بخش کارگری و اداری و همچنین مرتضی حسین پور شهید شاخص عشایر از اندیکا، نشان داد که از این نظر معدن با عیار بسیار بالایی در کشور دارد.

حاجتی با بیان اینکه در بحث برگزاری برزگداشت شهدای شاخص از مسئولین ذی‌ربط انتظار پشتیبانی است خاطر نشان کرد: امروزه هر چه در این زمینه هزینه بکنیم قطعاً هزینه امنیت مملکت ما بالا خواهد رفت؛ اگر امروز با وجود این همه حوزه‌های غیر امنیتی که در اطراف مرزهای کشور وجود دارد، ما با افتخار سر را بالا می‌گیریم که امن‌ترین کشور منطقه هستیم، این نشان می‌دهد که شهدای خوبی داشته‌ایم، شهدای گرانقدری که خون خود را نثار این مرز و بوم کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در بحث برگزاری یادواره‌های شهدای استان باید همه با هم همکاری کنیم و نباید در این موضوع فقط انتظار از استانداری داشت که همه کارها را به تنهایی انجام دهد.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم در هر شهرستانی یادواره معلمین را برگزار کنیم و کنگره اصلی در مرکز استان قرار دهیم قطعا این حرکت بسیار ارزشمند و مفیدی خواهد بود.

حاجتی خبر داد: طی خبری که بدستم رسیده جسد پاک سردار شهید علیپور که اخیراً در منطقه تدمر و رقه سوریه به شهادت رسیده بود، پیدا شده است و هم‌اکنون در حال انتقال به دمشق و سپس از آنجا به تهران است که نهایتا بزودی به اهواز منقل و تشییع می‌شود.

معاون اجرایی سپاه ولیعصر خوزستان در پایان گفت: انشاالله بتوانیم این کنگره را که به نام کنگره ملی شهدای آموزش و پرورش است را هر چه بهتر و در خور نام این بزرگواران که حق زیادی بر گردن ما دارند برگزار کنیم.