هندیجان از زبان شهردار موفق امیدیه

احداث چشمگیر مغازه های تجاری در بندر هندیجان علاوه بر تغییر ظاهری ، نوسازی و زیباسازی بافتهای قدیمی این شهرستان، کار و موقعیت شغلی نیز برای بیش از سه هزار شهروند آن فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری خورنا صبح امروز ساختمان شهرداری هندیجان میزبان مهندس حبیبی یکی از شهرداران موفق استان در چند سال اخیر بود.

مهندس حبیبی شهردار موفق امیدیه در گفتگو با خبرنگار خورنا گفت : شهرستان بندر هندیحان بااحداث مغازه های تجاری علاوه بر ایحاد تغییرات ظاهری چشمگیر ، باعث نوسازی و زیباسازی در بافت های قدیمی این شهرستان نیز شده، و علاوه بر اینها، موقعیت شغلی و کاری هم برای بیش از سه هزار شهروند هندیجانی فراهم آورده است.

وی علاوه بر تمجید از شهردار و اعضای شورای چهارم شهر افزود : بدلیل عدم وجود شرکت های نفتی ، کارخانجات ، صنایع پتروشیمی و وجود زیاد بیکاری جوانان، مهاجرت در این شهرستان رو به افزایش بود .روی این اصل  شورای چهارم و آقای درویشی به عنوان شهردار این شهرستان ، با برنامه ی بهسازی و تغییر بافت قدیمی و احداث مغازه های تجاری موجبات سرمایه گذاری و مشارکت چندین برابر سرمایه گذاران ،تجار و لنج داران، در شهر خود را فراهم نمودند.

وی در ادامه افزود :احداث هتل و رستوران های بزرگ و شیک جهت خریداران عزیزی که از سراسر استان و کشور به این شهرستان تشریف می آورند، باعث افزایش رفاه حال مسافران و جذب بیشتر بازرگانان،خریداران شده و علاوه بر آن موجب توسعه صنعت گردشگری نیز میگردد. ایشان ادامه دادند: امیدوارم همچنان شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این شهرستان در آینده ای نه چندان دور باشیم.

حبیبی در ادامه گفت : شهروندان عزیز و اهالی محترم امیدیه که قبلاً  برای خرید خود عازم دیگر شهرهای بندری می شدند، چند سالی است به دلایل و مزیت هایی چون نزدیکی مسیر و مناسب بودن قیمت ها ،خرید های خود را از بندر هندیجان انجام میدهند.

مهندس حبیبی شهردار امیدیه در پایان افزود :
مطمئناً با انتخاب مجدد جناب درویشی به عنوان شهردار بندر هندیجان همچنان این شهرستان پله های ترقی را سریع تر طی خواهد نمود.

هادی بحرکانی_بندر هندیجان