شبکه بهداشت و درمان باغملک و تمام مراکز درمانی شهرستان در حال آماده باش کامل

دکتر صادق شهریاری گفت : باتوجه به شرایط ناپایدار جوی در شهرستان باغملک و تاکید ستاد بحران تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی ،اورژانسهای 115، وبیمارستان شهید طباطبایی به جهت رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی درآماده باش کامل به سر می برند.

خورنا – شبکه بهداشت و درمان باغملک و تمام مراکز درمانی شهرستان به حال آماده باش کامل در آمد

دکتر صادق شهریاری گفت : باتوجه به شرایط ناپایدار جوی در شهرستان باغملک و تاکید ستاد بحران تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی ،اورژانسهای ۱۱۵، وبیمارستان شهید طباطبایی به جهت رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی درآماده باش کامل به سر می برند. وی گفت: درچند روز اخیر شاهد بروز سیلاب در منطقه امام زاده عبدالله بودیم که بلافاصله اکیپ پزشکی به محل اعزام و خدمات اولیه را به نحو مطلوب ارایه نمودند.

دکتر شهریاری تاکید نمودند همشهریان عزیز بویژه عشایری که در مسیر سیلاب قرار دارند هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیرند و از نزدیک شدن به محل هایی که احتمال سیلاب وجود دارد خوداری کنند تا شاهد تلفات جانی و یا وارد شدن هرگونه صدمه بدنی به این عزیزان نباشیم. صادق شهریاری افزود :ادارات آب و فاضلاب ،بخشداریها ،هلال احمر و نیروهای بسیج همانطوریکه همیشه پابه کار بوده اند این بخش را همیاری نمایند تاعشایر عزیز که ذخایر انقلابند دچار هیچگونه آسیبی نشوند.

وی در پایان تاکید نمودند از آنجاییکه مصدومان احتمالی بدحال و اورژانسی در اولویت درمان قرار دارند به آن دسته از بیماران غیر اورژانسی و سرپایی که مشکل حادی ندارند توصیه می شود در شرایط عادی به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت به مراکز درمانی مراجعه نمایند تا وقفه ای در رسیدگی به مصدومان بدحال صورت نگیرد.