مصاحبه خورنا با رشیدی معاونت فرمانداری امیدیه در خصوص آخرین وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان

اسداله ترحم / خورنا – جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان امیدیه و زیرساختهای مسکن مهر به ریاست مهندس رشیدی معاون فرمانداری امیدیه و با حضور دکتر گلمرادی نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی، سلامی رئیس دفتر فنی شهرستان امیدیه ، رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان ، دکتر مصدقی مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ، کارشناسان و نمایندگان مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ۲۰ مرداد ماه در محل فرمانداری امیدیه برگزار شد. به همین بهانه با مهندس رشیدی معاون فرماندار گفتگویی داشتیم که مشروح آن در ذیل می اید.

محور امیدیه به جایزان به طول ۲۰ کیلومتر با توجه به طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه به مدت ۸ سال، لذا در این خصوص مقرر کردیم مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مکاتبه ای با مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در خصوص تزریق اعتبار به صورت ماهیانه از محل افزایش بار مالی پروژه جهت تکمیل پروژه ظرف مدت یک سال صورت پذیرد ، که این موضوع از طریق نماینده مجلس در سطح وزارتخانه پیگیری خواهدشد .

معاون سیاسی عالی دولت در شهرستان امیدیه ادامه داد : عملیات اجرای جدول کاری و احداث آیلند وسط جاده خروجی امیدیه به سمت دیلم ( حد فاصل روستای چاه سالم ) از میدان دلفین به طول ۲/۵ کیلومتر توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام و عملیات اجرای روشنائی توسط شهرداری و اداره برق برابر طرح مصوب جاده امیدیه به دیلم زیر نظر اداره کل راهداری و اداره کل راه و شهر سازی شهرستان انجام میگیرد .

معاون فرماندار امیدیه در مورد پل جاده مواصلاتی امیدیه به دیلم که در فروردین ماه سال جاری بر اثر بارندگی تخریب شده بود و تردد بیش از حد ظرفیت از جاده روستاهای تنگ جعفر ، بحریه و آسیاب و وارد آمدن آسیبهای جدی به جاده مذکور گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به تعمیر و نصب علائم لازم محور تنگ جعفر ، بحریه و آسیاب اقدام خواهد کرد . همچنین اداره کل راه و شهر سازی نسبت به رفع معارضین و اعطای حق و حقوق آنها به صورت قانونی عملیات اجرائی ۲۰ کیلومتر فاز دوم جاده امیدیه به سه راهی سرانجام شروع خواهد شد .

مهندس محسن رشیدی از تهیه طرح مطالعاتی بافتهای فرسوده شهر امیدیه زیر نظر مهندسین مشاور و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی توسط شهرداری امیدیه خبر داد و گفت : جهت تامین اعتبار از منابع ملی در خصوص بافتهای فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی مکاتبه ای از طریق نماینده مجلس به وزارت راه و شهر سازی انجام خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *