رئیس بانک شهر حوزه خوزستان:

بانک شهر از لحاظ صدور کارت‌ جزء چهار بانک اول کشور است/استقرار پیشخوان‌های شهرنت گام بلندی در انجام فعالیتهای بانکی است

جلالی عزیز پور با اشاره به اینکه بانک شهر از لحاظ صدور کارت‌های عضو شتاب جزء چهار بانک اول کشور است، عنوان کرد: مفتخریم که همیشه به لحاظ داشتن بهترین کیفیت در پیشخوان‌های بانکی رتبه‌های اول و دوم کشوری را داشته‌ایم

خورنا-احمدرضارستمی: در نشست خبری با اصحاب رسانه فرید جلالی عزیز پور رئیس بانک شهر حوزه خوزستان ضمن بیان اینکه خبرنگاران را جزئی از سازمان و خانواده بانک می‌دانیم تصریح کرد: خبرنگاران با آگاهی بخشی و اطلاعرسانی که در جامعه می‌کنند اقدام به ایجاد ثروتی می‌کنند که مردم بتوانند به خوبی از مزایا و خدمات آن بهرمند شوند.

«بیشتر فعالیت بانک شهر در خدمات بانکی الکترونیکی متمرکز شده است»

وی خبرنگاری را یک وظیفه الهی دانست و افزود: اهالی رسانه با پر کردن فاصله بین مردم و مسئولین و منعکس کردن اقدامات آنها، باعث افزایش اعتماد مردم به روند اجرای صحیح امور می‌شوند.

جلالی خاطر نشان کرد: از آنجایی که رسانه‌های خوزستان دارای صداقت و مقبولیت بالایی در جامعه هستند، تمایل داریم که اهالی خوزستان از تمامی خدمات بانک شهر استان، آگاهی کاملی داشته باشند، که در این خصوص رسانه‌ها می‌توانند نقش اصلی را ایفا کنند.

رئیس بانک شهر حوزه خوزستان اظهار کرد: بانک شهر برای رفاه حال مردم، فعالیت خود را بیشتر در خدمات بانکی الکترونیکی متمرکز کرده‌ است. زیرا مردم به خاطر مشغله کاری فرصت مراجعه حضوری در بانک‌ها را نداشته و نمی توانند به صورت سنتی به بانک ها مراجعه کنند.

«بانک شهر به لحاظ داشتن بهترین کیفیت در پیشخوان‌های بانکی دارای رتبه‌های اول و دوم کشوری است»

وی با اشاره به اینکه بانک شهر از لحاظ صدور کارت‌های عضو شتاب جزء چهار بانک اول کشوری است، عنوان کرد: مفتخریم که همیشه به لحاظ داشتن بهترین کیفیت در پیشخوان‌های بانکی رتبه‌های اول و دوم کشوری را داشته‌ایم که اینها همه نشان از میل و رغبت مردم خوزستان در استفاده از فرهنگ بانکداری الکترونیک در استان است.

جلالی تصریح کرد: استقرار پیشخوان‌های شهرنت گام بلندی در فعالیتهای بانکی بوه، به ویژه اینکه تا ساعت ۱۲ شب و حتی روزهای تعطیل نیز فعال خدمت رسانی دارند.

رئیس بانک شهر حوزه خوزستان با بیان اینکه عمده سهام بانک شهر به شهرداری کلانشهرها اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: با استقرار شورای شهر جدید درصدد هستیم تا با افزایش سهام شهر اهواز، شرایط ارائه خدمات بیشتر بانک را نیز فراهم کنیم.

«اولین ماموریت بانک شهر، توسعه و عمران شهرها از طریق پرداخت تسهیلات بانکی است»

وی عنوان داشت: سرمایه کنونی بانک شهر از حدود چهار هزار میلیارد به ۱۸ هزار میلیارد افزایش پیدا کرده که در ادامه تلاش داریم تا این مبلغ را به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

جلالی بیان کرد: اولین ماموریت بانک شهر، توسعه و عمران شهرها از طریق پرداخت تسهیلات بانکی به کارهایی است که زمینه خدمت رسانی بیشتر را در سطح شهرها فراهم می‌کند.

رئیس بانک شهر حوزه خوزستان افزود: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری (اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو) نیز از دیگر وظایف بانک شهر است که در این زمینه هم همیشه پیشگام بوده است.

«در حال حاضر ۵۰ هزار اروند کارت را صادر کرده‌ایم که در مرحله تحویل به ساکنان منطقه آزاد هست»

وی با بیان اینکه انجام وظایف بانک شهر منجر به ارتقای رفاه عمومی در بین شهروندان می‌شود، خبر داد: یکی از بهترین رشد منابع را، در بانک شهر خوزستان داشته‌ایم و تا این لحظه هیچ گونه توقفی برای پرداخت تسهیلات به مشتریان دارای شرایط نداشتیم.

جلالی گفت: یکی از کارهای بانک شهر، صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند بوده که این کارت حاوی اطلاعات زیادی برای شهروندان در مدارک سجلی، اثبات محل سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص برای آنها است؛ در حال حاضر ۵۰ هزار اروند کارت را صادر که هم‌اکنون در مرحله تحویل به ساکنان منطقه آزاد هست.

«۲۵ خودپرداز بانک شهر را در کربلا نصب کرده‌ایم»

رئیس بانک شهر حوزه خوزستان ضمن بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای حضوری فعال در اربعین امسال هستیم یادآوری کرد: در سال‌های قبل بانک شهر با ارائه خدماتی به زائران حسینی در داخل و خارج از مرزهای کشور نقش بسزایی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲۵ خودپرداز را در کربلا نصب کرده‌ایم که انشاالله امسال علاوه بر اینکه تعداد آنها را افزایش می‌دهیم قرار است در نجف اشرف هم نصب خودپرداز داشته باشیم؛ این خودپردازها می‌توانند علاوه بر پرداخت پول بصورت ریال، اقدام به چنج ریال به دینار هم بکنند.لازم به ذکر است که از این خودپردازها با هر کارتی که عضو شبکه شتاب باشد امکان برداشت پول وجود دارد و دیگر مردم نیازی به انتقال پول نقد ندارند.