یاد داشت از علی افراشته؛رویای انتقال آب کارون به دشت های ایذه و باغملک به حقیقت پیوست

یاد داشت از علی افراشته،سرانجام رویای همیشگی انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک به حقیقت پیوست.مردم غیور و دانای شهرستان های ایذه و باغملک اکنون به انتخاب خود میبالند.
در اردیبهشت ماه سال ۹۵ در انتخابات مجلس شورای اسلامی , مردم هوشیار ایذه و باغملک با همدلی و رعایت اصول شایسته سالاری حماسه ای آفریدند تا بعد از گذشت ۱۴ ماه تمامی مردم از نتیجه ی انتخابات راضی و از صمیم قلب خوشحال باشند.
بدون شک انتقال اب کارون از جمله وقایع تاریخی قرن خواهد بود , این اقدام بزرگ و نام شیر مرد بختیاری “هدایت اله خادمی” هیچ گاه از خاطره ها فراموش نخواهد شد.
آقای مهندس خادمی ما نیز همانند شما از خوشحالی در پوست خود نمیگنجیم.
بخاطر داشتن نماینده ای لایق همچون شما به خود افتخار میکنیم , از اینکه بر عهد و پیمانی که با مردم همیشه مظلوم ایذه و باغملک بستید هستید بسیار خرسندیم.
شما به ما ثابت کردید که همیشه میتوان حق را طلب کرد , میتوان با انتخاب افراد شایسته سرنوشت شهر را تغییر داد , میشود در اوج نا امیدی و محرومیت به حضور
شیر مردانی چون شما امید داشت.
امید است با تصمیمات کارشناسانه و سرشار از تخصص و علم و دانش شما , شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان های محروم ایذه و باغملک باشیم.
جناب مهندس هدایت اله خادمی صمیمانه از شما خواهشمندیم همچون گذشته فریاد و مطالبه گر حق ما مردم مظلوم ایذه و باغملک که سالهاست فراموش شده ایم ,در بهارستان باشید.

دست نوشته مهندس علی افراشته