تجلیل اداره ورزش و جوانان ایذه از خبرنگاران

فیروز بیگلری/خورنا،طی مراسمی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد.
به گزارش خورنا از ایذه،در این مراسم هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان این مطلب که خبرنگاران قشر پویای جامعه هستند و با اطلاع رسانی خود در آگاهی مردم می کوشند گفت : اداره ورزش و جوانان نیز از زحمات شما خبرنگاران در انعکاس فعالیت های این اداره و همچنین هیئت های ورزشی تقدیر و تشکر می کند.
وی افزود :خبرنگاران ایذه همیشه به ورزش این شهر لطف داشتند و بدون هیچ چشمداشتی فعالیت ها و خبرهای ورزش ایذه را به صورت مطلوب پوشش می دادند جا دارد در این ۶ سال و ۸ ماهی که تاکنون رئیس اداره بودم بار دیگر از زحمات و محبت هایشان تشکر و قدرانی کنم.
حاتمی ادامه داد : خبرنگاری شغل فرهنگی و فرهنگ ساز است و خبرنگاران نماینده بخش وسیعی از جامعه هستند و باید از یکسو مشکلات جامعه و از سوی دیگر فعالیت های انجام شده توسط مسئولین را اطلاع رسانی کنند در حالیکه در زندگی روزمره خود مشکلات زیادی دارند اما باز به خاطر و دینی که نسبت به شغلشان دارند به نحو احسنت به کار خبرنگاری خود ادامه می دهند.
هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان‌ایذه با تاکید بر لزوم بیشتر حمایت از خبرنگاران گفت : تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خبرنگار محدود شود و انشاالله با توجه به فضای اتحاد وهمدلی بین خبرنگاران و پتانسیلهای موجود شهرستان ، شاهد رفع مشکلات و ارتقاء سطح فعالیتها باشیم و روزی فرا برسد که جایگاه خبرنگار در این شهر ارتقاء پیدا کند و برای این قشر محروم تعمیداتی اندیشه شود تا بدون دغدغه ای به کار خود بپردازنند.
لازم به ذکر است در پایان از سوی هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان مراسم با اهدای تندیس و هدایایی از خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل کرد.