آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بندر هندیجان برگزار شد.+ تصاویر

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان هندیجان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، جمعی از مسئولان محلی و  اصحاب رسانه شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این آیین بزرگداشت مهندس مودت فرماندار هندیجان گفت : خبرنگار جهت آگاهی بخشی به جامعه نقش بسیار موثری دارد که برای انجام این رسالت خطیر امانتداری و راستگویی یک خبرنگار خیلی مهم می باشد. ایشان ادامه دادند:بحمدالله در سطح این شهرستان خبرنگاران شایسته ی زیادی داریم که نسبت به انعکاس رویداد و اخبار حساسیت خاص داشته و بی ادعا همت می گمارند.

وی گفت :کار خبرنگاری، کاری علمی، فرهنگی است که می تواند موجبات هدایت فکری درجامعه و هدایت فکری و خط مشی اعتقادی و کاری بین آحاد مردم و مدیران را فراهم آورد. خبرنگار باید التیام بخش دغدغه‌ها و آلام مردم باشد؛ و بایست روحیه انتقادی را در جامعه خویش گسترش دهد. خبرنگار متعهد و کاردان همراه با بیان مشکلات و مسائل، لازمست راهکارها و پیشنهادات را نیز ارائه نماید.

مهندس مودت در ادامه افزوند: در کنار کارخبرنگاری؛ فعالیتهای مطبوعاتی و فضای مجازی، امروزه نیز نقش بسیار تاثیر گذاری داشته و می توانیم با ذکر نکاتی مثبت دیگر ظرفیتهای عالی این مسئولیت رسانه ای را در سطح شهرها نشان داه و عنوان نمائیم.

وی اظهار داشت : محصول کار خبرنگاری میشود رسانه و مطبوعات که تاثیر زیادی در زندگی همه اقشار و اصناف دارد .

وی یاد آور شد : من اعلام کردم همه گروههای مجازی باید در جهت توسعه ، پیشرفت ،عمران و توسعه پایدار هندیجان تلاش کنند.

مودت با بیان : نقش آفرینی خیلی مؤثرخبرنگاران گفتند: ممکن است گاهاً، برخی مسئولین محترم نسبت به مشکلات کاری ،معیشتی و خانوادگی خبرنگاران چندان توجهی نکرده یا نداشته باشند؛لذا شایسته این عزیزان را چون دیگر اصناف جامعه مورد تفقد قرار داده و با تجدید نظر درایجاد روابط سالم، بر اساس احترام متقابل همت بیشتری نموده و در تعاملات خود به این قشر زحمتکش و کم توقع نیز عنایت و توجه بیشتری مبذول فرمایند.

وی در پایان افزود ؛ افرادی فرهیخته، با پتانسیل و با ظرفیتی در بین خبرنگاران وجود دارد که محجور و مظلوم واقع شده اند.اما بایست توجه داشت یکباره هم نمیشود همه مشکلات آنها را حل نماییم. ولی امیدوارم با همت مسئولین محترم بتوانیم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را حل کرده تا حداقل با دغدغه ای کمتر بر اساس رسالت خود انجام وظیفه نمایند..
کلام آخر اینکه:در سالگشت شهادت ،شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار؛ با یاد و خاطر همه شهیدان والا مقام، بویژه شهدای گرانقدر عرصه رسانه، برای همه خبرنگاران آرزوی سلامتی ، سعادت و افتخار آفرینی دارم.

لازم به ذکر است:
در پایان این مراسم، لوح تقدیری به خبرنگاران حاضر تقدیم و از زحمات همه آنها قدردانی شد.

((هادی بحرکانی _ بندر هندیجان))

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *