رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان: بهترین و بدترین دستگاه اجرایی استان پس از انتخاب در اختتامیه نمایشگاه هفته دولت معرفی می‌شوند

خورنا-احمدرضارستمی: جمال عالمی نیسی معاون منابع انسانی استانداری خوزستان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در خوزستان خبر داد: نمایشگاه امسال هفته دولت در تاریخ ۲ الی ۹ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

وی عنوان کرد: در ارتباط با نمایشگاه امسال دستاوردهای دولت در نظر داریم کارگروهی با محوریت استانداری تشکیل دهیم که در آن کلیه کارها و برنامه‌ریزهای نمایشگاه چه از نحوه ورود دستگاه‌های اجرایی به آن و چه از لحاظ عملکرد غرفه ها و دیگر مسائل نمایشگاه را در این کمیته مطرح، جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنیم‌؛ این کارگروه شامل تعدادی از مسئولین ذی‌ربط اجرایی مثل سازمان میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی، مدیرکل بانوان استانداری، مدیر نمایشگاه بین‌المللی و نماینده نیروی انتظامی است.

عالمی نیسی ضمن تاکید بر استقرار به موقع غرفه‌های دستگاههای اجرایی در نمایشگاه یادآوری کرد: در سالهای گذشته دیده شده روز افتتاحیه نمایشگاه بعضی غرفه ها تازه در حال تجهیز و راه‌اندازی هستند که انشاالله امسال شاهد این ناهماهنگی‌ها نباشیم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت یازدهم قدم‌های بسیار بزرگی را برای توسعه استان خوزستان مخصوصا در ابر پروژه‌هایی که در زمینه آب و برق، ریزگردها، مشکلات فاضلاب استان و ساماندهی ریزگردها برداشته، بنا داریم در نمایشگاه امسال غرفه‌ای را در ارتباط با توسعه استان خوزستان راه اندازی کنیم که در آن غرفه، اقدامات دولت را در این خصوص به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

وی افزود: در مورد اقدامات و عملکرد استانداری خوزستان در جهت توسعه استان نیز پکیج‌هایی در نمایشگاه عرضه می‌کنیم که در آنها آمار و اطلاعات دقیق این عملکردها موجود است.

عالمی نیسی با بیان اینکه برای حضور در نمایشگاه امسال از بسیاری شخصیت و صاحب‌نظر مختلف فرهنگ، هنری و سیاسی کشور و استان دعوت به عمل می‌آید اظهار کرد:
کار‌های فرهنگی و هنری متنوع و شادی هم برای جذب شهروندان در این نمایشگاه تعبیه شده است.که اگر فضای نمایشگاه اجازه بدهد در داخل نمایشگاه و در غیر اینصورت مکانی را برای این منظور در خارج تعبیه می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان گفت: در نظر داریم که در نمایشگاه امسال یک مراسم اختتامیه هم داشته باشیم که در این مراسم برآوردی از فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به عمل می‌آوریم و بهترین و بدترین دستگاه اجرایی را پس از انتخاب کردن، بهترینش را مورد تقدیر و بدترین آن را نیز اعلام خواهیم کرد.