بزرگراه هفتکل باغملک برآورده شدن آرزوی دیرین مردم منطقه/گفتگو با ظاهری نماینده مردم

قادر سبحانی|خورنا-جاده هفتکل به باغملک بدلیل حجم زیاد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و تصادفات خونبار، به جاده مرگ شهرت یافته و یکی از آرزوهای دیرین مردم منطقه تبدیل این جاده دو طرفه به بزرگراه بود . لذا اینجانب بعنوان نماینده مردم شریف هفتکل در مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت های کاری خود را پیگیری جهت تخصیص بودجه و ساخت این بزرگراه قرار دادم که به حمداله با مساعدت دولت محترم این امر محقق شد.
مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان وهفتکل در مجلس شورای اسلامی ها ضمن اعلام خبر اظهار کرد:طول جاده مذکور که می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای و کاهش مصرف سوخت داشته باشد ۵۲ کیلومتر است که امیدواریم با تزریق به موقع (۱۰۴میلیارد تومان) اعتبار، حداکثر ظرف مدت سه و نیم سال به بهره برداری برسد .
وی ادامه داد: بیشتر این پروژه در محدوده سرزمینی شهرستان هفتکل قرار دارد و انتظار داریم پیمانکار محترم از ظرفیت نیروی کار، تجهیزات و امکانات این شهرستان نیز مورد استفاده قرار دهد .
مهندس ظاهری همچنین از تلاش های مهندس خادمی نماینده ایذه و باغملک نیز قدر دانی کرد و گفت: همکاری و همدلی نمایندگان خوزستان می تواند گره گشای مشکلات این استان باشد و نمونه بارز این همدلی و همکاری اخذ اعتبارات لازم جهت این بزرگراه است.
ظاهری همچنین به جاده خروجی هفتکل هم گریزی زد و گفت: از روند اجرایی کار رضایت نسبی وجود دارد اما جهت سرعت بخشیدن به عملیات ساخت، طی چند روز آینده به اتفاق مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان که در عملیاتی شدن طرح بزرگراه هفتکل به باغملک نیز نقش مثبتی داشتند از جاده خروجی بازدید کرده و موانع احتمالی سر راه این پروژه را بررسی خواهیم کرد.
مهندس ظاهری در پایان این گفتگو از نگاه مساعد دکتر شریعتی استاندار خوزستان به حوزه ی انتخابیه خود نیز قدر دانی کرد و به مردم هفتکل اطمینان خاطر داد که با جدیت پی گیرمطالبات به حق ایشان خواهد بود .

هفتکلی ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *