کسب دیپلم افتخار و گواهینامه های معتبر بین المللی بازیگری وکارگردانی از جشنواره بین المللی پوتی گرجستان توسط جمشید خسروی

خورنا – کسب دیپلم افتخار و گواهینامه های معتبر بین المللی بازیگری وکارگردانی از جشنواره بین المللی پوتی گرجستان توسط جمشید خسروی

جمشید خسروی هنرمند توانا و خوش آتیه باغملکی، عضو گروه تئاتر مستقل دانشگاه علوم پزشکی اهواز و گروه هنری عرفان شهرستان باغملک توانست از بین ۲۵ گروه شرکت کننده از کشورهای روسیه، لهستان، اوکراین، ایتالیا، گرجستان و… به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران با نمایش صحنه ای “صدا ،سکوت ، حرکت” به نویسندگی و کارگردانی سیاوش طیب طاهر در جشنواره بین المللی پوتی گرجستان گواهی نامه بازیگری و کارگردانی بین المللی و همچنین دیپلم افتخار را کسب نماید.

جمشید خسروی در این رابطه به خورنا گفت؛ این نمایش در خصوص یک بیمار شیزوفری به نام سام است. سام آنچه در توهم خویش می‌بیند در هیات شخصی به واقعیت می‌پیوندد و همان شخص خانواده سام را از آن خود می‌کند. رفته رفته توهم سام که بهروز خطاب می‌شود به همان بیماری دچار شده و حالا سام توهم او می‌شود. گویی این سیر دورانی در حال تکرار است. خسروی ادامه داد؛ امیدوارم سکانداران فرهنگ و هنر نسبت به مسائل فرهنگی و هنری شهرستان توجه کافی را داشته باشند و حمایت های کافی خود را در این زمینه ها انجام دهند.
وی در پایان مراتب سپاسگزاری خود را از معاونت محترم فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جناب اقای دکتر موگهی به خاطر حمایت های بی دریغشان را ابراز نمود و و ادامه داد، همچنین از زحمات و تلاش های دلسوزانه استاد خودم دکتر سیاوش طیب طاهر که مسیر موفقیت را به من آموخت تشکر و قدرانی می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رییسی درووود بر جمیشید عزیز دمت گرم ایشالا در موفقیت های بیشتر وبالاتر ببینمت