گزارش تصویری از شورای برنامه ریزی استان خوزستان در مرداد ۹۶ + دستورکار و مباحث مطرح شده به همراه تصاویر منتخب

خورنا-احمدرضارستمی: در روز هشتم مرداد ۹۶ شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان با حضور روسای فعلی و پیشین مجمع نمایندگان خوزستان و رئیس سازمان نقشه برداری کشور در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد. غایب بزرگ این جلسه استاندار خوزستان بود که به منظور پیگیری مصوبات دولت در خصوص حل مشکلات استان خوزستان در پنج حوزه آب و فاضلاب، برق، ریزگردها و فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، به تهران سفر کرده بود.
در این جلسه سه دستور کار زیر مطرح شد:
۱)معرفی و رونمایی از یک سامانه تلفن همراه که حاوی تمامی اطلاعات آماری استان است۲) ارائه گزارش شرکت برق اهواز در مورد اقدامات و برنامه های این شرکت در خصوص اجرای مصوبه ۱۵ فروردین هیئت وزیران ۳)آشنایی با ظرفیت ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه که بر اساس آن اولویت اجرای کار به مشاوران و پیمانکاران بومی داده می شود.
عمده مباحث مطرح شده در این جلسه در مورد قطعی‌های مکرر برق در مناطقی از استان بویژه در اهواز بود که نمایندگان مجلس حاضر در این جلسه خواهان رسیدگی جدی دولت در حل این مشکل شدند‌.
در قسمتی از جلسه نیز استاندار خوزستان در یک تماس تلفنی از تهران گزارشی از آخرین نتایج جلسات برگزار شده در تهران را به حاضران این جلسه ارائه کرد.

تصاویر؛