عضو دوره پنجم شواری اسلامی شهر و روستا بندرماهشهر:

افراد واجد شرایط تصدی پست شهرداری تا ۱۵ مردادماه فرصت دارند سوابق خود را جهت بررسی ارائه دهند

عضو دوره پنجم شواری اسلامی شهر و روستا بندرماهشهر گفت: افراد واجد شرایط تصدی پست شهرداری تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند سوابق خود را جهت بررسی ارائه دهند.

خورنا – کامران رییس قنوانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خورنا در بندر ماهشهر در رابطه با چگونگی برنامه ریزی شروع بکار اسلامی شهر اظهار کرد: اعضا شورای شهر جدید بندر ماهشهر تا کنون چهار جلسه در رابطه با ایجاد هماهنگی بین اعضا جدید،ارائه دیدگاه ها و نظرات و در راس آن انتخاب شهردار بندر ماهشهررا برگزار کرده است.
رییس قنواتی افزود: با تصمیم جمعی اعضا شورا شاخص های چون ، سابقه سرپرست مدیریت شهری، سرپرست دستگاه های اجرایی، بومی بودن و موارد دیگر ملاک جهت انتخاب شهردار قرار داده شد.

وی ادامه داد: افراد دارای شاخص های لازم تا ۱۵ مرداد فرصت دارند رزومه خود را در پاکت مهرموم شده تحویل دبیرخانه شورای شهر بندرماهشهردهند؛ پس از بررسی سوابق با افراد واجد شرایط جلساتی جهت تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

این عضو شورای شهر در پرسش به آنکه آیا فقط گزینه های بومی برای انتخاب شهرار بررسی خواهند شد تصریح کرد: تمام افراد با سوابق و تخصص های مدیریت شهری میتوانند روزمه خود را ارائه دهند، ولیکن افراد بومی توانمند دارای امتیاز بالا تری نسبت به دیگر افراد هستند.

رئیس قنواتی احتمال اینکه از منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر بندرماهشهر کسی کاندیدای تصدی پست شهردار باشد را کم دانست و افزود کمایی شهردار کنونی نیز بزودی با حضور در صحن شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد چهار ساله خود،برنامه های آینده خوی را نیز به اطلاع برگزیدگان این دوره شورا خواهد رساند.

وی نظر خود در مورد کمتر شدن اعضا شورای شهر نسبت دوره پیشین اینچنین بیان کرد: بی شک کمتر شدن اعضای شورا مثبت خواهد بود، و در رسیدین به نتیجه نهایی کمک شایانی خواهد کرد

این منتخب مردم با بیان اینکه جو  خوبی در شورای پنجم حاکم است افزود شهروندان میتوانند علاوه بر مراجعه حضوری،نظرات و پیشنهادت خود را تا راه اندازی سامانه پیامکی شورا به ادمین کانال تلگرامی رسمی شورای اسلامی شهر بندرماهشهر به آدرس https://t.me/Shorayeshahr_bandaremahsha hr ارسال نمایند ضمن اینکه بزودی سایت شورای‌ اسلامی شهر بندرماهشهر نیز راه اندازی خواهد شد.

این عضو شورای شهر میزان همگرایی و همدلی شورای جدید را اینگونه بیان کرد: اعضا انتخاب شده برای دوره پنجم شورای شهر اسلامی بندر ماهشهر به نسبت دور پیشین به مراتب بهتر و کارامد تر بوده است؛ امید بر این است با توجه به همگرایی و هم فکریی اعضا جدید گامد های بزرگی در جهت پیشرفت و آبادی بندرماهشهر برداشته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری چرا شهرداری چشمش را بروی بعضی تخلفات می بندد وبه بعضیها برای کندن چاله انشعاب آب برای یک لوله ی شکسته گیر می دهد شخصی در انتهای خیا بان قدوسی کوچه خوی کوچه بمبست بدون مجوز اقدام به ساخت سه طبقه نموده و آشکارا حدود دومتر به حریم کوچه تجاوز نموده یعنی درحریم کوچه ساخت و ساز نموده این قابل قبول نیست که شهرداری ندیده نمی دانم از چه بندی استفاده نموده که شبانه روز کار می کرد قریب یک سال تخریب خاکبرداری و ساخت و ساز داشت ولی شهرداری نخواست ببیند و از تخلف جلوگیری کند