برگزاری فستیوال مدارس فوتبال منطقه ۶ استان خوزستان به میزبانی بندر هندیجان

فستیوال مدارس فوتبال منطقه ۶ استان خوزستان با حضور فوتبال آموزان مدارس فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ در ورزشگاه تختی هندیجان برگزار شد

حسن رحمانی رییس هیات فوتبال شهرستان هندیجان در گفتگو با خورنا گفت :  با توجه به شروع فصل تابستان و آغاز به کار مدارس فوتبال دارای مجوز از سوی هیأت‌ فوتبال استان خوزستان ، بر اساس تقویم اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال مقرر شد  فستیوال مدارس فوتبال با حضور فوتبال آموزان منتخب از سوی مدارس فوتبال برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال شهرستان هندیجان افزود: این فستیوال شامل  ۶ مدرسه فوتبال است که از پنجمین روز مرداد ماه به میزبانی زمین چمن مجموعه ورزشی تختی هندیجان به مدت همانروز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این فستیوال با حضور فوتبال آموزان در رده سنی زیر ۱۰ سال خاطرنشان کرد: آنچه که بیش از هر موضوع دیگری جذابیت دارد، حضور پرشور اولیای فوتبالیست‌های آینده‌دار، مربیان مدارس فوتبال و سایر مدعوین به همراه عوامل اجرایی است.

رحمانی افزود: در این فستیوال تعداد ۱۸ تن از مربیاناستعدادیاب مورد تایید هیأت‌ فوتبال استان خوزستان و همچنین هشت تن از داوران معرفی شده از سوی کمیته داوران حضور داشتند و با نظارت کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال، نقش اجرایی و برگزاری این فستیوال را عهده‌دار هستند.

وی گفت : این مراسم در ساعت مقرر با رژه فوتبال‌آموزان به همراه سرپرستان و مربیان مدارس فوتبال و داوران و استعدادیابان از مقابل جایگاه مدعوین آغاز به کار کرد و با سخنرانی پیگیری و سایر برنامه‌ها اجرا شد.

رحمانی در پایان از آقایان بهنام خضعلی معاونت فرمانداری هندیجان ، منوچهر حیاتی رئیس هیات فوتبال بندر ماهشهر ، حسین محسنی مسئول دفتر نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی ، پیشکسوتان ورزش و اهالی محترم فوتبال هندیجان بابت حضور در کنار نوگلهای فوتبال استان خوزستان تشکر و قدردانی نمود

گفتنی است از سوی کمیته فنی فستیوال مدارس فوتبال استان ۵ بازیکن به تیم منتخب فستیوال استان دعوت شدند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *