شهرداری بندر ماهشهر در جهت اعتلای ورزش گام های بلندی برداشته است

خورنا – شهردار بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: شهرداری بندر ماهشهر در راستای ایجاد روحیه نشاط و سلامتی کارکنان شهرداری و دیگر شهروندان ماهشهری در اقدامی شایسته نسبت به احداث سالن های ورزشی بدنسازی مجهز به دستگاهای پیشرفته در رشته های ایروبیک، آمادگی جسمانی، پیلاتس، جهت گروه های سنی مختلف اعم از مردان و بانوان و همچنین سالن تیراندازی با اهداف دارت و با دارا بودن مربیان مجرب کرده است که استقبال خوب شهروندان را به دنبال داشته است.

غلامحسین کمایی افزود : زمین فوتسال داخل شهرداری نیز همواره در خدمت کارکنان شهرداری و دیگر کارکنان ادرات و سازمانهای شهری بوده که مسابقات فوتبالی مختلفی در آن برگزار می شود.

کمایی یادآور شد: در این سالن های احداث شده ، ورزشهای والیبال، بستکبال، هندبال و تنیس و همچنین فوتبال دستی همراه با مربیان مجرب آموزش داده می شود که استقبال خوبی از سوی مردم را دنبال داشته است .

کمایی خاطرنشان کرد: در ایجاد روحیه نشاط و تندرسی جهت شهروندان، فضاهای بسیار زیادی در امور ورزش همگانی و پیاده روی در پارکهای بزرگ فردوس و بهار و همچنین اطراف خور ماهشهر، با ایجاد پیاده رو های مناسب و اشکال هندسی زیبا و نصب وسایل ورزشی جهت گروههای سنی مختلف اقدام شده است که این امر همواره پذیرای ورزش دوستان در این مکانهای ورزش است که استقبال خوب شهروندان را نیز بدنبال داشته است.

وی افزود: مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای شهر، همواره با تعامل و همدلی، در راه پیشرفت طراحی و الگوهای ورزشی گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *