مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه: ایذه فاقد ساختمان نظام پزشکی است/اولین برنامه نظام پزشکی احداث ساختمان مجهز است

SONY DSC


فیروز بیگلری/خورنا،هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان های ایذه و باغملک صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه برگزار شد.
به گزارش خورنا از ایذه،این انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برگزار خواهد شد،در این دوره انتخابات گروه های مختلف دو شهرستان ایذه و باغملک شرکت کردند که از بین ۲۱ نفر کاندیدا ۶ پزشک عمومی و متخصص یک داروساز یک دندان پزشک یک نفر علوم آزمایشگاهی یک نفر ماما و یک نفر لیسانسه پروانه دار به عضویت هیات مدیره نظام پزسکی شهرستان ایذه و باغملک در خواهند آمد.
دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه در حاشیه این انتخابات اظهار کرد: نظام پزشکی در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد که جزء اولین موسسه های غیر دولتی بود اما علیرغم اینکه غیر دولتی هستند ولی همراه با دولت می باشند که بصورت گروه های تخصصی با رهکارهای که ارائه می دهند یک باری روی دوش دولت بر می دارند.
وی با بیان اینکه پزشکان سطح کشور که شامل بخش های مختلف هستند خوب کار می کنند افزود:هدف اصلی نظام پزشکی راهنمایی تصمیم های دولتی بود که کار تخصصی بیشتری صورت گیرد و اگر حقی از بیماری ضایع شود بیمار جایی برای گرفتن حق و حقوق خود داشته باشد که خدا را شکر در این مسیر گام های خوبی صورت گرفته است.
حسن زاده کیانی در ادامه گفت:در چند سال اخیر نظام پزشکی تعقیراتی در خود دیده است یطوریکه در تمام شهرستان ها جایی برای اسکان این نظام پیدا کرده است.
وی در مورد احداث ساختمان نظام پزشکی ایذه گفت:شهرستان ایذه نیز مثل بعضی از شهرستان ها فاقد ساختمان نظام پزشکی می باشد که انشالله در اولین برنامه نظام پزشکی یک ساختمان مجهز احداث خواهد شد که مبلغ صد میلیون تومان اعتبار تامین شده است تا مردم بتوانند مشکلات خود را بیان کنند‌
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه با بیان اینکه برای اولین بار است انتخاباتی به صورت اینترنتی و پیامکی برگزار می شود افزود:این انتخابات در سراسر ایران برای اولین بار است که به صورت اینترنتی و پیامکی برگزار می شود که انشالله در آینده جهت انتخابات ریاست جمهوری، مجلس،شورا شهر و… نیز استفاده شود تا مردم بتوانند با خیالی آسوده و بدون از هیاهو و استرس در منزل به کاندید مورد نظر خود رای دهد.
وی در مورد چگونگی شرکت در این انتخابات گفت:کاندیدا باید حتما عضو نظام پزشکی باشند و حداقل سابقه ۲ الی ۵ سال سابقه داشته باشند و در منطقه نیز دو سال فعالیت کرده باشند و از بین ۲۱ کاندید شرکت کننده ایذه و باغملک ۶ پزشک متخصص و عمومی ، یک داروساز، یک داندان پزشک ،یک نفر از علوم آزمایشگاهی،یک نفر ماما و یک نفر لیسانسه پروانه دار به عضویت هیات مدیره نظام پزشکی این دو شهرستان در خواهند آمد.
دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت:در پایان از همکاران پر تلاش خود که در این چند روز همکاری کردند و از شما آقای بیگلری نیز جهت پوشش این انتخابات تشکر و قدرانی میکنم.

SONY DSC


SONY DSC