پروژه روشنایی مسیر بندرماهشهر – بندرامام همچنان بلاتکلیف است/ مسئولان به فکر جان مردم باشند

محور ارتباطی مسیر بندر ماهشهر - بندر امام به دلیل وجود صنایع پتروشیمی پرترد ترین جاده استان خوزستان است، به گونه ای که این مسیر ماهیانه شاهد حدود ۱۰ میلیون تردد است، با توجه به میزان تررد وسایل نقیله در این محور، تاریک بودن این مسیر در شب چیزی جز از دست رفتن جان افرادی که در این مسیر تردد می کنند، در بر ندارد.

محور ارتباطی مسیر بندر ماهشهر – بندر امام  به دلیل وجود صنایع پتروشیمی پرترد ترین جاده استان خوزستان است، به گونه ای که این مسیر ماهیانه شاهد حدود ۱۰ میلیون تردد است و تاریکی  این مسیر در شب حوادث زیادی را به همراه داشته که تا به حال خانواده های زیادی را در غم عزیزانشان داغ دار کرده است.

در دی ماه سال ۹۴ پروژه روشنایی محور بندر ماهشهر – بندر امام برای دومین بار توسط عملیات غیر صنعتی انجام شد.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در آن مقطع زمانی در گفتگو اختصاصی با خورنا اظهار کرده بود: برای دومین بار روشنایی بزرگراه بندرماهشهر به بندرامام به طور کامل مورد بهره برداری قرار گرفت اما در صورتی که اداره راهداری پیمانکار تعمیر و نگهداری مربوط به روشنایی را مستقر نکند،با توجه به اینکه این پروژه نیاز به تعمیر و نگهداری دائمی دارد،پس از مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن آن از شبکه روشنایی خواهیم بود.

با توجه به تذکر شرکت عملیات غیر صنعتی که برای دومین بار متوالی وظیفه روشن کردن این محور را بر عهده داشت، پس از گذشت ۷ ماه از روشن شدن، اداره راهداری شهرستان بندرماهشهر هیچ گونه عملیاتی برای حفظ و نگهداری روشنایی پایدار این بزرگراه انجام نداده است و شهروندان به مرور شاهد خاموش شدن روشنایی این مسیر هستند.

پس از گذشت این مدت، قسمت کوتاهی از این مسیر ۱۵ کیلومتری دارای روشنایی است و در صورتی که این روند همچنان ادامه داشته باشد این قسمت کوتاه نیز بزودی خاموش خواهد شد.

با توجه به میزان تررد وسایل نقیله در این محور تاریک بودن این مسیر در شب چیزی جز از دست رفتن جان افرادی که در این مسیر تردد می کنند، در بر ندارد.

حال بایستی منتظر واکنش مسئولان  شهرستان بندر ماهشهر  به بی تفاوتی اداره راهداری در حفظ و نگهداری روشنایی، که موجب داغ دار شدن خانواده های این شهرستان میشود، بود.