بی توجهی برخی ارگان ها به ورزشگاه شهدابندر ماهشهر بی داد می کند؟

مهدی چاروسائی، خورنا|این روزها تنها زمین فوتبال شهرستان بندرماهشهر در وضعیت اسفباری به سر میبرد،این زمین که درمرکز شهرستان بندرماهشهر قرار دارد، تنها زمین موجود در شهرستان ماهشهر برای ورزش فوتبال است که وضعیت آن تاسف بار بوده و توجه وِیژه مسئولین شهرستان و استان را برای ساماندهی آن می طلبد.

تنها زمین و یا به اصطلاحی تنها ورزشگاه شهرستان ماهشهر باتوجه به جمیعت بالای شهرستان و داشتن علاقمندان و جوانان پرشور به ورزش فوتبال با بی توجهی مسئولان مربوطه در شهرستان در حال و روز خوبی به سر نمیبرد تا جایی که نزدیک به یک سال است که از اخطار فدراسیون فوتبال دررابطه با این زمین می گذردوهنوز ورزشگاه راطبق استانداردهای لازم که فدراسیون اعلام کرده است ،آماده نکرده اند.
با توجه به علاقه زیاد جوانان این شهر به این رشته ورزشی، به نظر می رسد نیاز است مسئولان این شهرسریعأ نسبت به نوسازی و بهسازی این زمین چمن اقدام کنند چرا که عدم رسیدگی به این مقوله  می تواند بزرگترین ضربه را به فوتبال این شهرستان و آینده مبهم آن وارد کند، و فوتبال این شهر را در مسیر سراشیبی و تنزل قرار دهد و این امر نهایتا باعث می شود،فوتبال ماهشهر ازمیزبانی درلیگ های کشوری محروم شود. عملکرد برخی مسولین مربوطه را می توان از دلایل دیگر نابسامانی ورزش و فوتبال ماهشهر دانست . باید پرسید چرا این زمین فوتبال به این وضع در آمده است؟آیا مسئولین مربوطه پاسخی برای این موضوع دارند؟

برخی ارگان ها هم نسبت به تهداتشان که دررابطه با  ورزشگاه شهدا میباشد، بی توجه بودهو اصلا هم برایشان مهم نیست،که این زمین که تنها دلخوشی جوانان وهوادران این شهر هست آماده شود یا نشود!!!

باید گفت و پرسید مسئولین چه امکانات و بستر های مفیدی برای سرگرمی جوانان و آینده داران این شهرستان تدارک دیده اند ؟
بعد انتظار آن را داریم جوان ما بدون هیچ نوع سرگرمی و بستر مناسب ورزشی و عدم امکانات به دنبال و قلیان و سیگار و و… امروزی سوق پیدا نکند آیا واقعا شهرستانی با این وضعیت حساس و استعداد بالقوه ارزش یک زمین چمن فوتبال را ندارد.؟؟؟؟

حال با تمام این اوصاف انتظار میرود با توجه به اهمیت مقوله ورزش و علی الخصوص فوتبال در پویایی و نشاط جامعه در کنار استعداد بالای جوانان شهرستان در زمینه این رشته ورزشی،شاید انتظار وجود یک زمین چمن معمولی انتظار نامعقولی از سوی اهالی ورزش این شهر نیست.امید است که این مقوله به عنوان یکی از معضلات و مشکلات این شهر در دستور کار سریع مسئولین قرارگیرد و این موضع سریعا رفع و رجوع شود.
درغیر اینصورت و باتوجه به اخطار فدراسیون فوتبال اگر تا شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور مشکلات ورزشگاه شهدا بندرماهشهر حل نشود ،شهرداری بندرماهشهر از میزبانی درلیگ یک کشور محروم میشود که اگر این اتفاق رخ دهد،مسولین مربوطه باید دراین زمینه پاسخگو ورزشکاران و فوتبال دوستان شهرستان باشند….ّ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *