استاندار خوزستان: خانه احزاب باید محلی برای گسترش فرهنگ تحزب در استان باشد

خورنا|احمدرضارستمی: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه مشترک دبیران احزاب و گروه های سیاسی استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، گفت: علی‌رغم کمبودات و مشکلات باید از این فرصت راه‌اندازی خانه احزاب استقبال کنیم تا این محل در سایه همکاری و همدلی بین احزاب تبدیل به محلی برای گسترش فرهنگ تحزب در استان باشد.

وی عنوان کرد: امروزه در کشور بسیاری این را برای خود افتخار می‌دانند که وابسته به حزب یا گروهی نمی‌باشند. مطمئنا این خاکستری بودن و عدم پایبندی ممکن است مرام‌هایی نیز در پی داشته باشد که برخلاف مرام‌های موجود در کشور باشد. بنابراین‌ لازم است در مسیری گام برداریم که عضویت در احزاب به عنوان یک شاخص رشد و توسعه یافتگی کشور مورد افتخار باشد.

شریعتی بیان کرد: عضویت در یک حزب همانند شناسنامه‌ای برای نشان دادن مرام و طرز فکر افراد است که افراد براساس آن قالب حرکتی خود را معین و وعده‌های خود را تنظیم و عملی می‌کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هر چه ساز و کار حزبی را در استان توسعه دهیم و به عبارتی حرکتی چهار چوب‌دار تر داشته باشیم، بی‌شک در این صورت مردم با دیدی باز و اثباتی انتخاب می‌کنند که به معنای تشخیص درست‌تر و بهتر است که دیگر با انتخابات سلبی به سمت دیگری سوق نخواهد یافت.

وی در پایان گفت: استانداری به منظور تاثیرگذاری بیشتر احزاب در جامعه در کنار آنها خواهد بود و تمامی پشتیبانی‌های لازم را از احزاب به عمل خواهد ‌آورد، تا در استان بهتر بتوانند ایفاگر نقش‌های سیاسی خود باشند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *