رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک در جلسه ستاد پروژه مهر بیان کرد ” پروژه مهر باید منشاء تحول در مدارس باشد”

خورنا – رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک در جلسه تشکیل ستاد پروژه مهر: “پروژه مــــهر باید منشا تحـــول در مدارس باشد”به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش باغ ملک ، جلسه ستاد منطقه ای پروژه مهر سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تشکیل شد .
در این نشست که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش باغ ملک برگزار شد ، خداداد کردی گفت: «پروژه ی مهر باید منشا تحول در مدارس باشد و تغییرات را باید از فکر و ذهن خودمان شروع کنیم و در چهارچوب شرح وظایف به پیش رویم».

وی افزود :«سال گذشته در حوزه های مختلف نتایج خوبی کسب کردیم که میتوان به افزایش ۲٫۵ نمره ای میانگین نمرات نهایی سال سوم و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی ، تشکیل پایگاه های کنکور در مدارس و همچنین برگزاری منظم و منسجم کنکور سراسری ۹۶ در حوزه ی فعالیت های آموزشی اشاره کرد».
کردی ادامه داد :«در حوزه فعالیت های پرورش نتایج بی نظیری حاصل شده که از جمله آن ها کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی ، کسب مدال های متعدد و کم نظیر مسابقات ورزشی و برگزاری طرح فرهنگی اربعین از جمله آنهاست».

وی خاطر نشان کرد :«در سال تحصیلی پیش رو باید با وسعت نظر و دید باز و فارغ از هرگونه تنگ نظری برای اهداف عالیه آموزش و پرورش تلاش کنیم تا منشا تحولات بیشتری برای منطقه باشیم».
در ادامه این جلسه آقای صیدی پور ریس نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان باغملک گوشه از فعالیت های خودرا شرح داده و بر ادامه خدمت رسانی به مدارس در قالب پروژه مهر خبر داد .برگزاری کلاس های توجیهی برای سرایدار ها ، رنگ آمیزی درب مدارس ، استفاده از ظرفیت های طرح هجرت و تشکیل کارگروه های مختلف ستاد پروژه مهر ازدیگر  مسایل مطروحه در این جلسه بود که حاضران پیرامون آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به توضیح است که ؛ تمام فعالیت هایی که در یک آموزشگاه، یا حتی ادارات به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن  بازگشانی مدارس از قبیل زیبا سازی فضاهای آموزشی، آماده نمودن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن درخور دانش آموزان می باشد  پروژه مهر نام دارد. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *