ملک محمد بویری: با تمام قدرت همچون دو دیدار گذشته به مصاف حریفان خود خواهیم رفت

فیروز بیگلری/خورنا،ملک محمد بویری سرمربی کاربلد و با دانش تیم کشتی سینا صنعت در رابطه با دو دیدار گذشته این تیم در لیگ برتر کشتی ایران اظهار کرد:تمام تیم های حاظر در لیگ امسال از کشتی گیران خوبی برخوردار هستند و با فراهم کردن بسترهای لازم پای به مسابقات گذاشتند و دوست ندارند بازنده باشند به طوری که تمام کشتی های انفرادی نزدیک به هم هستند.
وی در مورد مسابقه گذشته سینا صنعت با تیم پدافند گفت:این تیم از کشتی گیران خوب تیم ملی استفاده کرده بود کشتی گیرانی چون حاجی پور ،گرایی ،فلاح، کاظمی و نظری اما ما هم از جوانان آینده دار استفاده میکنیم و خدا را شکر موفق به شکست این تیم در تهران شدیم.
بویری در ادامه در مورد جدال با تیم نوروزی در شیراز افزود:با تمام قدرت با همه کشتی میگیریم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و در برابر نمایندهدشیراز هم اگر از شش کشتی گیرمان که در اردوی تیم ملی هستند اجاره دهند در اختیار تیم باشیم جزء شکشت دادن حریف خود به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد.
ملک محمد بویری سرمربی برتر کشتی جهان در سال ۹۵ در پایان از مهندس احمدپور مدیرعامل شجاع و خستگی ناپذیر این تیم، مهندس خادمی نماینده شایسته ایذه بخاطر پیگیریهای خانه کشتی و از آقای حاتمی رئیس فعال اداره ورزش و جوانان و همچنین از مردم ورزش دوست ایذه بخاطر پیگیریها تشکر میکنم.