مدیرعامل سپاهان ایذه : با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های مطرح خود را برای حضور پرقدرت در لیگ سه ایران آماده میکنیم

به گزارش خورنا از ایذه؛مجید صیدالی مدیرعامل سختکوش و خستگی ناپذیر سپاهان ایذه در آستانه برگزاری بازی تدارکاتی با فولاد خوزستان در گفتگویی اظهار کرد: هدف از برگزاری این بازی آماده سازی قوی برای حضور در لیگ سه است هر چند منهای این بازی با چند تیم مطرح ایران را نیز در برنامه خود داریم.
صیدالی در ادامه گفتگو از مسئولین ایذه خواستار حمایت از این تیم شد.
در همین خصوص وی به سوالات خبرنگار ما در ایذه پاسخ داد
?خورنا: از بازی با فولاد خوزستان صحبت کنید؟
?صیدالى: انشاالله با تمام قوا به مصاف شاگردان پورموسوی خواهیم رفت هرچند نتیجه این بازی مهم نیست ولی سعی داریم با برگزاری بازیهایی دوستانه با چنین تیمهایی خود را برای حضور شایسته در لیگ دسته سوم کشور آماده نماییم
?خورنا:چی شد که فولاد خوزستان را در اولین گام دیدارهای تدارکاتی انتخاب کردید؟
?صیدالى: لطف آقای پورموسوی به باشگاه ما بود که این افتخار را نصیب ما نمودند که با باشگاه بزرگ فولاد خوزستان بازی داشته باشیم امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی در برابر نماینده شایسته خوزستان در لیگ برتر داشته باشیم.
?خورنا:در خبرها داشتیم که دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان قطعی شد در این خصوص صحبت می کنید؟
?صیدالى: انشاالله منهای بازی با ذوب آهن اصفهان دو سه تا بازی با تیمهای مطرح کشور نیز در حال برنامه ریزی هستند که به موقع اعلام خواهیم کرد.
?خورنا:بالاخره پس از کش و قوس های فراوان حضورتان در لیگ سه ایران قطعی شد؟
?صیدالى: با تلاش و پیگیریهای جناب طالقانی ریاست محترم هیات فوتبال استان خوزستان و عباس راکی سرپرست هیات فوتبال ایذه و نظر مساعد فدراسیون مجوز و سهمیه حضور در لیگ دسته سوم اخذ شد که جا دارد از این عزیزان قدردانی بنماییم.
?خورنا:چه اهدافی برای حضور در لیگ سه دارید؟
?صیدالی: تنها هدف ما فقط صعود به لیگ دسته دوم میباشد و مطمئن باشید امیدواریم با حمایت نماینده مجلس جناب مهندس خادمی ،بیرانوند فرماندار محترم هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر مسولان شهری و استانی بتوانیم به این مهم نایل شویم.
?خورنا:در مورد جذب بازیکن و کادر فنی هم توضیح دهید؟
صیدالى: فعلا شروع تمرینات با همان کادر فنی و بازیکنان فصل پیش میباشد و در صورت نیاز هم کادر فنی تقویت خواهد شد و هم بازیکنان جدید جذب خواهند شد.
?خورنا:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
?صیدالى: ضمن تشکر از شما که همیشه پیگیر اخبار و نتایج باشگاه سپاهان بودید انتظار داریم تمام مسئولین و همشهریان این تیم را متعلق به خود بدانند و با حمایت از این تیم زمینه صعود به لیگهای بالاتر را فراهم نمایند.

✍?گفت و گو از فیروز بیگلری