پرسپولیس قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهرستان هندیجان

مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان شهرستان هندیجان شب گذشته با قهرمانی تیم پرسپولیس خاتمه یافت.

حسن رحمانی رئیس هیات فوتبال هندیجان در گفت گو با خورنا گفت: در دومین دوره مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان هندیجان هشت  تیم جنوب ، پرسپولیس ، امید ، ملوان الف ، ملوان ب ، فرهنگستان ، ماهرویان و صنف کشاورزان در دو گروه چهار تیمه به رقابت پرداختند .

وی گفت : در پایان دور گروهی چهار تیم پرسپولیس ، ماهرویان از گروه الف و فرهنگستان ، ملوان ب از گروه ب راهی مرحله نیمه نهایی شدن که در این مرحله ابتدا پرسپولیس ۵بر۴ ملوان ب را شکست داد و در دیگر دیدار نیز ماهرویان در ضربات پنالتی با غلبه بر فرهنگستان حریف پرسپولیس در دیدار پایانی لقب گرفت.

رحمانی افزود : پرسپولیس در دیدار پایانی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴  ماهرویان را شکست داده و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نمود.

رحمانی در پایان ضمن تشکر از عوامل برگزاری مسابقات گفت : از مهندس مودت فرماندار محترم ، شهردار محترم ، بخشدار مرکزی ، حسین محسنی مسئول دفتر مهندس گلمرادی نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی  ، منتخبین شورای پنجم ، پیشکسوتان ، خانواده محترم شهدا گرانقدر ، تیمهای شرکت کننده ، داوران و تماشاگران فهیم و دوست داشتنی شهرستان هندیجان که در امر برگزاری مسابقات مار را یاری نمودند تشکر و قدردانی مینمایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *