نماینده مردم اهواز در مجلس ارتباطات ناسالم در فوتبال کشور را عامل ناکامی فوتبالیست‌های خوزستان دانست

خورنا|احمدرضارستمی: در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان خوزستان دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: ما خوزستانیها اگر روزی ذخایر نفت و گازمون هم به اتمام برسد ولی ذخایر فوتبال ما تمام نمی‌شود و این چشمه جوشان تا ابد ادامه داد.

وی افزود: متاسفانه ما می‌بینیم به علت ارتباطات ناسالمی که در فوتبال کشور وجود دارد، بازیکنان خوزستانی در رده‌های نوجوانان و جوانان و امید حضور دارند ولی وقتی به رده بزرگسالان می‌رسند چون مناسبات دیگری حاکم می‌شود، با کمال تأسف، بازیکنان خوزستانی را نادیده می‌گیرند.

یوسفی یادآوری کرد: ما در چهار سال گذشته دو تیم فولاد و استقلال خوزستان قهرمان شدند ولی یک نفر از بازیکنان این دو تیم به تیم ملی فوتبال راه پیدا نکرد، در کجای دنیا تاکنون چنین اتفاق تاکنون افتاده است یک مثال آن را به ما نشان دهید که قهرمان کشورهایشان جایگاهی در تیم ملی کشورشان نداشته باشند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، ضمن تشکر از تماشگران و کانون هواداران تیم های فولاد و استقلال خوزستان، آنها را گرمی بخش این ورزش دانست و خاطرنشان کرد: فوتبال یک نیاز اجتماعی، امنیتی و همیشگی مردم استان خوزستان بوده و همیشه هم خواهند ماند.

وی در پایان از بخش خصوصی جهت حمایت از ورزش خوزستان دعوت به عمل آورد و بیان داشت: بخش‌های خصوصی می‌توانند با ورود و سرمایه‌گذاری در ورزش از معافیت‌های مالیاتی احتمالی در این زمینه استفاده کنند یعنی به عبارتی دیگر علاوه بر بهرمندی‌هایی که بخش‌های مطبوع آنان در این زمینه می‌برند، می‌توانند به ورزش خوزستان هم کمک کنند.