درخشش نونهالان و نوجوانان باغملک در مسابقات کشتی مدارس استان خوزستان

کشتی گیران نونهال باغملکی با دستانی خـــــــــــالی و با کمترین امکانات، حمایت و تجهیزات سکوی قهرمانی دانش آموزی استان را تکان داده اند. نایب قهرمانی استان و چهـــــــــار طلا، یــک نقره و ســــــــــــه برنز را به ارمغان آوردند.

خورنا – درخشش نونهالان و نوجوانان باغملک در مسابقات کشتی مدارس استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از رئیس هیئت کشتی شهرستان باغملک ، مسابقات کشتی فرنگی مدارس استان خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمیشک در دو رده ی سنی نونهالان و نوجوانان در روزهای شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم تیرماه ٩۶ با حضور کشتی گیرانی از مدارس سراسر استان خوزستان برگزار گردید که کشتی گیران باغملکی موفق به کسب هشت مقام و در مجموع نایب قهرمانی این مسابقات شدند .

چهار طلا، یک نقره و سه برنز رهــــآورد کشتی گیـــران باغملک
تیم نونهالان و نوجوانان باغملک با درخشش در مسابقات کشتی آموزشگاه های استان گامی بلند برای قهرمانی کشور برداشت …
مسابقات کشتی دانش اموزان استان خوزستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان امسال به میزبانی اندیمشک برگزار شد ..
در این مسابقات که تمامی شهرستان های استان حضور داشتند تیم کشتی نونهالان ونوجوانان شهرستان باغملک با درخشش نونهالان به مقام دومی مسابقات دست یافت ..در این رقابت امیر حسین عیوضی در وزن ۴۲ کیلوگرم نونهالان به مدال طلا ، امیرحسین طاهری در وزن ۴۷ نونهالان طلا ..، امیرضا پاریاد در وزن ۳۵ کیلو نونهالان برنز، محمد هادی تامرادی در وزن ۳۸ کیلو نونهالان برنز و تمیر محمد پرتوی در وزن ۵۳ کیلو نونهالان به مدال نقره دست پیدا کردند در وزن ۵۹ کیلوگرم نونهالان امید قهرمانی یاسین قنبری بعد از دو برد پیاپی در مرحله ماقبل فینال از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد و از دور مسابقات کنار رفت ..
در رده نوجوانان مهدی تقدس نیکو در وزن ۴۶ کیلو مقام اول و مدال طلا دانش عیوضی در وزن ۵۴ کیلو مدال طلا در وزن ۸۵ کیلو محمد ممبینی مدال برنز در وزن ۵۰ کیلو سیامک جمشیدیان مدال برنز را از آن خود کردند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *