۳۸ میلیارد تومان بودجه سال‌جاری شهرستان رامهرمز

فرشیدفرجی -خورنا فرماندار رامهرمزاز بودجه ۳۸ میلیارد تومانی  سال‌جاری شهرستان رامهرمزخبرداد.

به گزارش خبرگزاری خورنا از رامهرمز، عبدالرضا احسانی‌نیا  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: بودجه اختصاص‌ یافته به این شهرستان در سال‌جاری ۳۸ میلیارد تومان است که با توجه به مشکلات شهرستان این بودجه کافی نیست و همه طرح‌ها را پوشش نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری پروژه جدید نخواهیم داشت و پروژه‌های نیمه‌ تمام را تکمیل خواهیم کرد و در اولویت قرار می‌دهیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: متأسفانه شبکه داخلی آب شرب رامهرمز فرسوده است و باید ترمیم و تعویض کلی شود که نگاه ویژه ملی را می‌طلبد.

وی با توجه به ناتمام ماندن طرح مسکن مهر در این شهر افزود: متأسفانه جانمایی مسکن مهر در این شهر نامناسب بود ولی در تلاش هستیم که به نحوی مشکل مردم را حل کنیم.

احسانی‌نیا یادآور شد: اگر تقسیم بودجه و سرفصل‌ها را به عهده فرمانداری شهرستان واگذار می‌کردند می‌توانستیم با توجه به نیازهای ادارات و شهرستان بودجه را تقسیم کنیم.

وی تأکید کرد: این شهرستان متأسفانه از بودجه نفت سهمی تاکنون دریافت نکرده است و باوجود چاه‌های متعدد نفت، شرکت نفت هیچ پروژه‌ای را در این شهرستان اجرا نکرده است.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: آب به‌عنوان یک بحران در سطح شهرستان مطرح است وادارات آبفای شهری و روستایی و اداره امور عشایر باید نهایت تلاش و مدیریت خود را در تأمین آب شرب مردم به عمل‌آورند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *