هندیجان میزبان گروه سه مسابقات والیبال قهرمانی جوانان خوزستان

 رییس هیات والیبال استان خوزستان از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان استان خوزستان یادواره شهدای مدافع حرم در تیرماه ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی هیات والیبال استان خوزستان؛ سعید شاهرخی رییس هیات والیبال استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات والیبال یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۱۶ تیم والیبال جوانان استان خوزستان در تاریخ ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۹۶ در ۴ منطقه استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را استعداد یابی جهت انتخاب تیم جوانان استان خوزستان و حضور فعال در مسابقات جوانان کشور عنوان کرد.

سعید شاهرخی در نشست قرعه کشی این دوره از مسابقات ضمن ارائه گزارشی از سابقه دیرینه والیبال استان خوزستان، بر مشارکت و حضور فعال هیات ها و باشگاههای فرهنگی ورزشی در مسابقات والیبال استان تاکید کرد.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم والیبال جوانان استان خوزستان شرکت خواهند داشت، افزود: این مسابقات به میزبانی شهرستان های ایذه، اندیمشک، هندیجان و بهبهان برگزار خواهند شد.

شاهرخی از برگزاری این مسابقات در روز های یکشنبه ۱۸/۴/۹۶ و دوشنبه ۱۹/۴/۹۶ خبر داد و گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات باید ساعت ۱۵ روز یکشنبه در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کرده تا پس از قرعه کشی بازی ها، افتتاحیه بازی ها همزمان در ۴ گروه شرکت کننده راس ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۸/۴/۹۶ برگزار گردد.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان های ایذه اندیکا، هفتکل و نفت مسجدسلیمان در گروه یک به میزبانی ایذه، شهرستان های اندیمشک، شوشتر، دزفول و آبادان در گروه دو به میزبلانی اندیمشک، شهرستان های هندیجان، سربندر، پتروشیمی مارون ، شادگان و شهرداری ماهشهر در گروه سه به میزبانی هندیجان و شهرستان های بهبهان، رامهرمز، نفت اهواز و حفاری در گروه چهار به میزبانی بهبهان شرکت خواهند کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر رعایت نظم و مقرارت در مسابقات و برنامه های هیات والیبال افزود: آخرین مهلت تحویل مدارک بازیکنان به هیات والیبال استان خوزستان دوشنبه ۱۲/۴/۹۶ می باشد و مربیانی که تا این تاریخ مدارک بازیکنان را به هیات والیبال تحویل ندهند به منزله انصراف از شرکت در مسابقات تلقی خواهد شد.