رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان: پایه و اساس در سیستم بانکی براساس اطمینان و اعتماد است

خورنا|احمدرضارستمی: در نشست اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان امید حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: اتفاقات اخیر در سیستم بانکی استان اگر با مراجعات توأم با نگرانی مردم خوزستان، به درب بانکها باشد، مسلماً باعث ایجاد اختلال در سیستم بانکی استان می‌شود.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم که پایه و اساس در سیستم بانکی براساس اطمینان و اعتماد است و اگر این اعتماد در کار نباشد و مردم و سپرده‌ گذاران بخواهند همزمان باهم به بانکها برای خروج سپرده‌های خود بروند، مسلماً هیچ بانکی نمی‌تواند فعالیت کند. در کل دنیا نیز وضع به همین منوال است و این بحث تنها به استان و کشورمان تعلق ندارد.

حاجتی ادامه داد: در حال حاضر فراهم آوردن شرایط مساعد برای ادامه فعالیت‌های بانکی مستلزم تزریق یک فضای توأم با آرامش به استان خوزستان و گرفتن جلوی موج‌های اعتراضی اینچنینی است که شاید در مواردی هم مغرضانه باشد که نیاز به بررسی بیشتر از طریق مراجع ذی‌الصلاح است.

رئیس س‍ازمان برنامه و بودجه خوزستان در پایان گفت: پس لازم است مردم شریف استان را دعوت به صبور و همراهی کنیم تا انشاالله با پیگیری‌هایی که در سطح ملی و استان انجام میشود، مشکل به صورت کامل مرتفع شود و قول صدرصدی هم داده می‌شود که مشکلی برای سپرده‌های مردم عزیز استان پیش نمی‌آید. فقط صبوری و همراهی کردن را در پیشه بگیرند تا بتوانیم به روال عادی گذشته برگردیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نصرالله زرگر سلام موقعی که بنده تصمیم به سپرده گذاری در موسسه مالی اعتباری آرمان نمودم ازمسول شعبه درخواست مجوز بانک مرکزی راکردم که ایشان مجوز بانک مرکزی را پرینت کرد ودر اختیارم گذاشت حالا بعد از چند سال چطور بانک مرکزی اعلام می کند مجوز ندارد اگر راست می گوید چرا چند سال پیش چنین اظهاری نکرد تازه این نامه ومجوز مهر وامضا داری که دراختیار دارم چیست ؟