درآستانه هفته قوه قضائیه

با صدور پیامی شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند

خورنا – باسمه تعالی

هفته قوه قضائیه یادآور سالروز شهادت مظلومانه معمار دستگاه قضا،حضرت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

شهیدانی که با نثار خون پاک خویش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران عدالت و آزادگی قرار دادند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

دستگاه قضا با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادیهای مشروع برداشته است.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد.

بسیار واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار کشور مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی، قضات و خدمتگزاران دستگاه قضایی است که با تعامل، همکاری و همدلی با دیگر بخش ها ، ممانعت از تضییع حقوق شهروندان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به همین مناسبت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه مسئولان قضایی و تلاشگران این عرصه خصوصا مدیران، قضات و کارکنان زحمت کش و دلسوز درشهرستان بندرماهشهر بویژه ریاست محترم دادگستری ودادستان محترم شهرستان بندرماهشهر تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون آن عزیزان را در سایه سار وجود نازنین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند منان مسئلت می نمائیم.

غلامحسین کمایی شهردار

نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *