لبخندی که پتروشیمی فن‌آوران بر لبان ریحانه و فاطمه نهاد/ گامی بزرگ در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی

سعید پدر مهربان ریحانه و فاطمه میگوید : هرگز در خواب هم نمی‌دیدم که روزی روزنه‌ای برای درمان دخترانم و بهبود وضعیت زندگی‌ام گشوده شود. تا اینکه مسئولان پتروشیمی فن‌آوران به یاری‌مان شتافتند و علاوه بر انجام برخی مراحل درمان ریحانه و فاطمه، خانه‌ام را نیز بازسازی کردند.

خورنا – پا به خانه‌ای نهادیم که صاحب آن، سعید غصه‌دار قصه‌ای است تلخ و واقعی که بیماری و درد و رنج و عذاب داستان آن را رقم زده است.

قصه داستان دو فرشته کوچکی است که با بیماری بسیار نادری دست و پنجه نرم می‌کنند و پدر را یارای درمانشان نیست.

سعید می‌گوید: ریحانه و فاطمه سالهاست از عفونت ریه رنج می‌برند و به دلیل تشنج‌های شدید دچار فلج کامل شده‌اند.

او ادامه می‌دهد: به دلیل وضعیت بد مالی توانایی دوا و درمان دخترانم را نداشتم و روز به روز شاهد آب شدن ذره ذره ریحانه و فاطمه بودم.

سعید اضافه می‌کند: علاوه بر این خانه و سرپناه مناسبی نداشتیم و منزلمان مخروبه‌ای بود که درد دیگری بر درهایمان افزوده بود.

و آرزویی که سالهاست بر دل سعید مانده

پدر ریحانه و فاطمه می‌گوید: در این سالها تنها آرزویم این بوده است که صدای دخترانم را بشنوم.

اما در این داستان پر رنج و عذاب هستند کسانی که دستان سخاوتمند خود را پر از عطر عطوفت بر سر ریحانه و فاطمه کشیده‌اند تا اندکی از آلام و دردهای این دو فرشته و غصه‌های سعید التیام داده شود.

سعید ادامه می‌دهد: هرگز در خواب هم نمی‌دیدم که روزی روزنه‌ای برای درمان دخترانم و بهبود وضعیت زندگی‌ام گشوده شود. تا اینکه مسئولان پتروشیمی فن‌آوران به یاری‌مان شتافتند و علاوه بر انجام برخی مراحل درمان ریحانه و فاطمه، خانه‌ام را نیز بازسازی کردند.

او اضافه می‌کند: از مسئولان پتروشیمی فن‌آوران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار تداوم حمایت‌های آنها را دارم، چراکه روند درمان دخترانم باید ادامه پیدا کند.

مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی فن‌آوران در این رابطه گفت: شرکت پتروشیمی فن‌آوران علاوه بر رسالت ذاتی خود بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی نیز اهتمام ویژه‌ای دارد و در این راستا گام‌های مؤثری نیز برداشته است.

 بهمن بهزادی اظهار کرد: در رابطه با موضوع ریحانه و فاطمه نیز پس از اطلاع از موضوع بلافاصه وارد عمل شدیم و علاوه بر تعمیر و بازسازی خانه مسکونی آنها، هزینه‌های درمان این دو دختر بیمار را نیز برعهده گرفتیم.

وی ادامه داد: به همین منظور و برای ادامه روند درمان ریحانه و فاطمه با هم‌فکری و همکاری هیأت مدیره مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اختصاص داده‌ایم و اگر نیاز به مبلغ بیشتری نیز باشد آمادگی تأمین آن را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران با اشاره به شعر بنی‌آدم اعضای یک پیکرند، خاطرنشان کرد: امیداورم روزی برسد که هیچ نیازمند و بیماری در شهرستان بندر ماهشهر و استان وجود نداشته باشد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز در این رابطه گفت: خوشبختانه صنایع پتروشیمی منطقه به ویژه پتروشیمی فن‌آوران اقدامات بسیار خوبی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده‌اند.

دکتر منصور قمر افزود: تلاش ما بر این بوده است که با رایزنی با شرکت‌های پتروشیمی نظر آنها را نسبت به مشارکت در امور عام‌المنفعه و خداپسندانه بیشتر از پیش جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی فن‌آوران در این راستا گام‌های بسیار خوبی برداشته و موضوع ریحانه و فاطمه نمونه‌ای از این اقدامات است.

امام جماعت پتروشیمی فن آوران  نیز گفت: مسلمان بودن تنها نماز خواندن و روزه گرفتن نیست و باید کمک به محرومان و نیازمندان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بحرینی تصریح کرد: امیداورم اقدام پتروشیمی فن‌آوران در کمک به ریحانه و فاطمه فتح بابی برای ورود دیگر شرکت‌های پتروشیمی به موضوع دستگیری از نیازمندان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خداوند یاور کسانی هست که به نیازمندان کمک میکنن
  • سروش ریحانه و‌فاطمه پیگیری میشن هنوز؟, توی اینستا که پدرشون میکه سرطان داره و شرایط بدی دارن لطفا پیگیری کنید Reyhaneh_fatemeh_s_m