پیام دعوت استاندار خوزستان به شرکت مردم در روز جهانی قدس

خورنا|احمدرضارستمی: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و مستضعفین جهان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، از تمامی مردم شریف استان خوزستان برای حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه‌ای ‌دیگر در این روز دعوت به عمل آورد.

به گزارش خورنا متن پیام استاندار خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روزجهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
حضرت امام خمینی (ره)

هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روزی اختصاص دارد که می توان آن را روز دفاع از مظلومان جهان و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان نامید.
قدس تنها به سرزمین فلسطین تعلق ندارد بلکه تمام مسلمین جهان آن را به عنوان ارزش و پایبندی خود به اسلام قبول و برآن اصرار دارند. روز قدس و سرزمین فلسطین امروز نماد مظلومیت و نماد کشوری است که سالها مورد ظلم و ستم قرار گرفته و با استقامت و پافشاری خود و برخی کشورهای دوست همچون ایران اسلامی توانسته جایگاه خود را در سطح جهان و منطقه به دست آورده و فریاد مظلومیت خود را به گوش جهانیان برساند.
این رژیم غاصب صهیونیستی که تاکنون کاری جز اختلاف و اشغالگری نداشته، اکنون مأمن داعش جنایتکار و گروههای تکفیری شده است. با تامین اسلحه و مهمات تروریست های نیابتی منطقه جهان اسلام وقتی کشورهای دیگر را و اخیرا کشور عزیزمان ایران اسلامی را دچار جنگ و خون ریزی کرده‌اند امروز مجالی برای مشروعیت و حیات ندارد.
مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران که مانند گذشته همواره پشتیبان و حامی کشور فلسطین و سایر کشورهای آزاده جهان هستند و توانستند ثابت کنند که می توانند برای رهایی از ظلم و ستم مردم ستم دیده، کارهای بزرگی را انجام دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز قدس از مردم شریف و فهیم خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نمایم. امیدوارم صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم تا جهان و منطقه‌ای عاری از جنگ، خشونت و حملات تروریستی داشته باشیم.

غلامرضا شریعتی… استاندارخوزستان