افتتاح پروژه آبرسانی به بخش رغیوه و ۲۷ روستای این بخش

قادر سبحانی |خورنا-محمد بهرامپور مسئول دفتر نماینده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت :با حضور مسئولین استانی و منطقه ای پروژه عظیم آبرسانی به بخش رغیوه و ۲۷ روستای به صورت رسمی افتتاح شد .

روز دوشنبه ۲۹ خرداد سال ۹۶ با حضور مهندس علی عسکر ظاهری و دکتر شریعتی استاندار و مدیرکل آبفا استان پروژه آبرسانی به این بخش افتتاح شد .

در مراسم افتتاح که علاوه مهندس ظاهری نماینده مردم در مجلس ، دکتر شریعتی استاندار و فرماندار ، مدیرکل آبفای روستایی ، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی امام جمعه شهرستان و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان حضور داشتند ، مدیر آب و فاضلاب شهری استان در خصوص ویژگیهای این پروژه توضیحاتی دادند .

در ادامه علی عسکر ظاهری در خصوص مشکل آب بخش رغیوه توضیحاتی دادند و از مدیرکل آبفای روستایی خواستند تا اعتبار لازم را جهت آبرسانی به ۲۷ روستای شهرستان در اسرع وقت تخصیص داده شود .

در پایان نیز دکتر شریعتی استاندار ضمن تشکر از همکاران ، قول مساعد داد تا پیگیری لازم را جهت حل مشکلات مطروحه انجام دهند .

لازم بذکر است این پروژه که درخواست چندین ساله مردم شریف این بخش بود با پیگیری فراوان؛استاندار ؛ مسئولین و به خصوص ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان ؛هفتکل؛لالی و اندیکا با تصویب اعتباری به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال از طریق اعتبارات ملی تصویب و قرار است ظرف مدت ۹ ماه انجام گیرد