امضای تفاهم نامه همکاری چندجانبه بین ادارات فنی حرفه ای، میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی و آموزش پرورش

این جلسه در باغملک و بصورت هماهنگ در تمام مراکز فنی و حرفه ای سطح استان خوزستان به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور نماینده آموزشگاه های آزاد، سازمان میراث فرهنگی، کمیته امداد امام خمینی (ر) و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان از طریق ویدئو کنفرانس انجام گردید و خروجی های مطلـــــوبی جهت آموزش و بهره وری بیشتر نیروی کار و همچنین تعامل بین اداره ای داشت.

خورنا – امضای تفاهم نامه همکاری چند جانبه آموزش و اشتغال بین ادارات فنی حرفه ای، کمیته امداد وسازمان میراث فرهنگی و آموزش پرورش شهرستان باغـــــــملک

مهندس علی کمائی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان باغملک ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت؛ امید است که اینگونه هم افزایی ها و برنامه ها با هماهنگی بین ادارات و مسئولین جهت خدمتگزاری صادقانه و افزایش توان و کیفیت آموزش و اغنای شغلی گامی موثر باشد.

وی همچنین یادآور شد؛ مرکز آموزش فنی حرفه ای باغملک با داشتن کادری آموزش دیده و متخصص و همچنین مریبان توانا و کارگاه هایی پیشرفته و بروز ، رشته های جالب و متنوع، همیشه آماده خدمت رسانی به همشهریان آنــــــهم بصورت رایگان است.

جهانگیر پیروز زاده رئیس میراث فرهنگی و گردشگری باغملک در خصوص این جلسه به خبرنگار خورنا گفت؛ از طریق ویدئو کنفرانس مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک توافق نامه چندجانبه به وجود آمد. این جلسه بسیار پربار و از هر لحاظ غنی بود و ما از این موقعیت در جهت توسعه صنایع دستی استفاده خواهیم کرد بخصوص رشته ها و صنایع کهن که در فرهنگ مردم این منطقه است هماننده البسه محلی، گلیم بافی، جوغا بافی و کلیه رشته هایی که ریشه در گذشته دارند و در حال فراموشی اند را انشالله احیا خواهیم کرد.

پیروز زاده در پاسخ به سوال خبرنگار خورنا در خصوص برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این راستا گـــــــفت؛ قطعاً ما همکاری تمام قد با این پروژه خواهیم داشت و این اولین برنامه ای بود که حضور داشته ام و با رایزنی های که با سازمان میراث فرهنگی خواهیم داشت هر اقدامی در جهت رشته های صنایع دستی باشد کوتاهی نخواهیــــــــم کرد و در راس کار خواهیم بود.

حسین ابراهیمی مسئول اشتغال کمیته امداد امام خمینی ر باغملک نیز در ضمن جلسه گفت؛ جا دارد که از سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان که این ویدئو کنفرانس و جلسه را بانی بود و ما را در جهت پیشبرد اهدافمان و برناهه ها یاری کرد تقدیر و تشکر کنیم. همچنین از زحمات بی دریغ مهندس کمایی و پرسنل محترم این مرکز که ما را به طور جد در آموزش مددجویان تحت پوشش یاری می دهد کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد؛ کمیته امداد امام خمینی (ر) باغملک در سال گذشته توانست با همکاری فنی و حرفه ای ۷۰۰ مددجوی تحت پوشش این اداره و در سال ۹۴ نیز حدود ۹۰۰ نفر را در رشته هایی چون کامپیوتر، خیاطی ، آرایشگری و پرورش قارچ آموزش دهد.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد؛ اشخاص و مددجویان آموزش دیده از این طریق چنانچه متقاضی باشند کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانک تا سقف ۱۵ میلیون تومان فراهم می کند که مشغول به کار شوند و نظارت هم روی آنان تا آنجا که در مرز خودکفایی خانواده پیش روند توسط کارشناسان ما انجام می گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *