برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آغاجاری

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری، این جلسه به ریاست عیدانی فرماندار و با محوریت سه موضوع : تشکیل ستاد راهپیمایی روز جهانی قدس و ۷ تیر، کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، بررسی مشکلات شهرستان برگزار گردید.

عیدانی فرماندار ضمن عرض تسلیت بمناسبت شبهای قدر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین اظهار داشتند که جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سالهای اخیر به یک سنت حسنه تبدیل شده است که بسیار حائز اهمیت است.

مردم و مسئولین ادارات هم باید برای انجام کارهای خیر و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیش قدم شوند.

وی بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از جرائم تاکید کرد و افزود : برای پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد باید آموزش و فرهنگ سازی در اولویت قرار گیرد تا ورود زندانیان جرائم غیرعمد به حداقل برسد.

ایشان در ادامه جلسه ضمن اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و تاثیر آن در اتحاد و یکپارچگی امتهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از همه مردم، مسئولین و پرسنل ادارات شهرستان برای مشارکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

از مسئولین ادارات خواسته شد زمینه های لازم برای برگزاری و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

در این جلسه مقرر شد زمان شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان آغاجاری در روز جمعه مورخ دوم تیر ۹۶ راس ساعت ۱۲ ظهر و مسیر راهپیمایی از محل یادمان شهدای گمنام تا مسجد جامع شهرستان باشد.

مسئولین ادارات شهرستان هم نسبت به نصب بنر با موضوع روز جهانی قدس بر سردرب ادارات اقدام نمایند.

در ادامه جلسه هم تعدادی از روسای ادارات، گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *