بی توجهی نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی و دستگاه های نظارتی در انتصاب غیرقانونی سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان

میثاق حاجتی/خورنا: در حالی که مدتهاست بر ممنوعیت انتصاب مدیران دوشغله تاکید می شود،اما انگار این مساله مهم در مسجدسلیمان مورد بی توجهی قرار گرفته است.

در تبصره ۲ ماده واحده قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت و نیز اصل ۱۴۱ قانون اساسی بر ممنوعیت دوشغله بودن افراد تأکید گردیده است.
از اینرو شنیده می شود که سرپرست فعلی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به موجب نامه شماره ۳۶۹۸۸ مورخ ۹۵/۰۹/۱۴ که به امضای مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان رسیده از تاریخ ۹۵/۱۱/۰۱ بازنشسته محسوب می شود.
 ضمن اینکه به استناد نامه شماره ۵۷۱/۴۴۳۵۳/۴۰۳/۴/ص مورخ ۹۵/۱۱/۱۱ ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خطاب به اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان تاکید گردیده که دوتن از پرسنل این اداره ( سرپرست فعلی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد لالی) فاقد مجوز ماموریت به سایر دستگاهها می باشند. و به استناد همین‌نامه مدیریت آنان در سمتهای مذکور غیرقانونی تلقی می گردد.

با تمام این تفاسیر می تواند گفت مدیریت فعلی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از دو جهت( حکم بازنشستگی مدیر – عدم مجوز ماموریت از اداره آموزش و پرورش به سایر دستگاهها) فاقد مجوزهای قانونی می باشد که امیدواریم‌ مسئولین ذیربط و مسئولین نظارتی در شهرستان و استان خوزستان در این خصوص بازنگری فوری را صورت دهند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *