پرواز مشهد_دزفول _مشهد از اول تیرماه مجددا راه اندازی میشود

خورنا –
ماینده تام الاختیار فرمانداری ویژه دزفول در فرودگاه دزفول از تکمیل پروژه روشنایی جاده جدید این فرودگاه به طول ۴ کیلومتر با هزینه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و پیگیری فرمانداری ویژه این شهرستان خبر داد.
فرهاد جاموسی در گفتگویی اظهار داشت: با هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان، در حال انجام مراحل نهایی جهت اخذ مجوزهایی نظیر گذرنامه، گمرک و جاده اختصاصی در فرودگاه به جهت بوجود آوردن شرایط ایجاد مرز هوایی در دزفول هستیم و به همین جهت مقرر شد، محل فروشگاه اتکا که جنب ترمینال فرودگاه دزفول واقع شده در آینده نزدیک به این مجموعه اضافه گردد.
جاموسی با بیان اینکه دولت به جهت هزینه در فرودگاه با محدودیت هایی مواجه بوده و مستلزم است به جهت اخذ مجوز ایجاد مرز هوایی یکسری شاخص ها و امکانات صورت پذیرد، افزود: در همین راستا از خیرین عزیز تقاضا می شود تا در صورت امکان جهت خرید برخی نیازمندی های فرودگاه به این مجموعه یاری رسانند.

وی تاکید کرد: ایجاد مرز هوایی نه تنها صادرات محصولات کشاورزی را در پی دارد بلکه می تواند به توسعه شهرستان دزفول و شهرهای های همجوار نیز کمک شایانی کند؛ همچنین این امکان می تواند در تکمیل زنجیره صادرات، شامل تولید، بسته بندی، برداشت، حمل و نقل، صادرات، گمرک و تحویل بار به مقصد بسیار تاثیرگذار باشد.
وی به افزایش پروازهای این فرودگاه به نقاط مختلف کشور از جمله شیراز، کیش، اصفهان و مشهد اشاره کرد و اذعان داشت: از اوایل تیر ماه سال جاری پروازهای دزفول به مشهد در روزهای دوشنبه(پرواز مشهد به دزفول ساعت ۷:۵۰ و بلعکس ساعت ۱۰:۲۰) و پنجشنبه (پرواز مشهد به دزفول ساعت ۱۷:۲۵ و بلعکس ساعت ۲۰) با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین، آغاز می شود.
جاموسی در پایان اضافه کرد: همشهریان عزیز میتوانند از تاریخ مذکور جهت خریداری بلیط سفر به مشهد از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایند.