دزفول ۱۱ برابر استان های سرد سیر برق مصرف میکند

خورنا – در همایشی که به همت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق دزفول با هدف «مدیریت بهینه مصرف برق» در سالن ایثار اداره امور تربیتی دزفول برگزار شد، “محسن نمازی فر” در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان، اظهار داشت: وظیفه تامین برق مردم شهرستان دزفول افتخار بسیار بزرگیست که خداوند این عزت را به ما داده تا خدمت گزار این مردم عزیز باشیم.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق دزفول در ادامه به تلاش دولت در جهت تامین نیاز انرژی برق کشور از طریق سلول های خورشیدی اشاره کرد و افزود: هر کیلو وات ساعت انرژی به مبلغ ۳۰۰ تومان توسط دولت خریداری می شود که این میزان به مبلغ ۱۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
وی گفت: به ازای هر کیلو وات مصرف انرژی برق حدودا ۱۵ میلیون تومان در بخش انرژی نو سرمایه گزاری می شود، پس در این صورت ما می توانیم با صرفه جویی در مصرف انرژی برق میلیون ها تومان به اقتصاد کشور کمک کنیم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق دزفول انرژی برق را یک سرمایه ملی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف برق در فصل گرما، تابستانی آرام و بدون خاموشی را سپری کنیم.
“احمد یزدی” مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر نیز در این همایش به مقاومت و ایثار مردم کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میخواهند مردم را بیش از پیش در تنگنای مشکلات اقتصادی قرار دهند.
وی به سال اصلاح الگوی مصرف که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود اشاره کرد و اذعان داشت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بحث اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف داشته اند.
یزدی افزود: مدیریت مصرف برق مربوط به یک سال و دو سال نمی شود و الزامی است این فرهنگ در کشورمان بخوبی نهادینه شود.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر ضمن قدردانی از مردم خوزستان به جهت صرفه جویی ۳ هزار مگاوات از نیاز مصرف شبکه سراسری برق کشور در سال گذشته، گفت: این میزان مصرف انرژی معادل ظرفیت ۳ نیروگاه اتمی بوشهر و ۳ هزار میلیار تومان است که با این مبلغ می توان در نقاط مورد نیاز کشور سرمایه گذاری کرد.
یزدی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم توانستند با محدویت ها و مشکلات فراوان از ناموس، دین و وطن خود دفاع کنند و امروز نیز می توانند با مدیریت مصرف انرژی این نظام مقدس را در عرصه مسائل اقتصادی یاری نمایند.
وی در ادامه این همایش به معرفی راه کارهای مدیریت مصرف در منزل و ادارات پرداخت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *