استاندار خوزستان:

باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر یک پروژه کم‌نظیر در کشور است/ این پروژه استانداردهای زندگی در خوزستان را ارتقا خواهد داد

استاندار خوزستان با بیان اینکه باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر یک پروژه کم‌نظیر در کشور است، گفت: این پروژه استانداردهای زندگی در خوزستان را ارتقا خواهد داد.

خورنا – غلامرضا شریعتی سه‌شنبه شب در آیین کلنگ‌زنی فاز نخست باغ‌موزه محیط زیست این شهرستان اظهار کرد: این پروژه در قالب یک مجموعه بزرگ فرهنگسرا و باغ‌موزه محیط زیست و شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، مجموعه ورزشی، آکواریوم و مجموعه‌های مختلف دیگر است و یک کار کم‌نظیر در کشور، استان و جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این پروژه جزو مجموعه خدماتی است که صنایع پتروشیمی به مردم بندر ماهشهر و بندر امام در حال ارائه است و کار ساخت و احداث فاز نخست این طرح شامل ساختمان آموزشی توسط شرکت نوید زرشیمی برعهده گرفته شده است. این شرکت پیش از این نیز پروژه‌های همچون بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام و استخر سرپوشیده شهرک طالقانی را به شهرستان هدیه کرده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: قرار بر این است که سایر شرکت‌های پتروشیمی و همچنین شهرداری بندر ماهشهر نیز به موضوع احداث این پروژه ورود کرده و هرکدام یک قسمت از کار را برعهده بگیرند.

شریعتی باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر را یک پروژه بسیار ارزشمند و کم‌نظیر خواند و گفت: این پروژه از لحاظ استانداردهای زندگی و رفاه بندر ماهشهر را به یک رشد قابل ملاحظه خواهد رساند و در مورد استانداردهای زندگی در این منطقه یک جهش ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه لازم برای ایجاد این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: برای احداث فاز نخست این پروژه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که امیدواریم هم شهرداری و هم سایر شرکت‌های پتروشیمی در اسرع وقت فازهای دیگر آن را اجرا کرده و در چند سال آینده شاهد افتتاح کامل این طرح بزرگ و عظیم در حوزه خدمات و محیط زیست خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: این پروژه نه تنها شهرستان بندر ماهشهر بلکه در استان خوزستان استانداردهای زندگی را ارتقا خواهد داد و در کل استان مؤثر خواهد بود. امیدوارم سایر نقاط خوزستان نیز بتوانند برنامه‌های این چنینی را اجرا کنند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *