افزایش رتبه شهرداری مسجدسلیمان با ابلاغ وزیر کشور

میثاق حاجتی/ خورنا:مهندس عبداله قاسمی صالح بابری از ارتقا درجه ۹ شهرداری مسجدسلیمان با ابلاغ وزیر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و ارسال مدارک مورد نیاز به وزارت کشور، رتبه شهرداری مسجدسلیمان پس از سالها از ۸ به ۹ ارتقاء یافت.

وی در ادامه این بیانات گفت: مطابق مقررات، میزان بودجه شهرداری، حسابرسی ها و میزان درآمد از مهمترین فاکتورهای ارتقاء رتبه است که شهرداری مسجدسلیمان موفق به کسب این امتیاز گردیده، و این دستورالعمل در راستای چارت سازمانی، تقسیم بندی واحدها، تعداد معاونت ها، و کسب اعتبارات کلان کشوری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قاسمی صالح بابری با بیان این که ارتقاء رتبه خبر خوبی برای شهروندان مسجدسلیمان خواهد بود، خاطر نشان کرد: این تحول بزرگ با همت و نگاه مثبت استاندار خوزستان، پرسنل شهرداری، اعضاء شورای اسلامی شهر ایجاد شده و نقطه عطفی برای ایجاد تحولات بنیادین در حوزه سرمایه گذاری و ارتقاء بودجه شهرداری در فعالیتهای حوزه عمرانی و خدمات هر چه مطلبوب به شهروندان گرامی به وجود آمده است.

شایان ذکر است ابلاغ رتبه شهرداری مسجدسلیمان طی نامه: ۳۹۵۴۸ و در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ با امضاء عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به شهرداری مسجدسلیمان ارسال شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *