هدایت الله خادمی: از سرنوشت مسئول دفتر بنده هنوز اطلاعی در دست نیست

به گزارش خورنا از ایذه، نماینده مردم ایذه و باغملک، در رابطه با حادثه امروز تیراندازی چند مهاجم به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تروریست‌ها با پوشش مختلف از درب شماره ۲ وارد ساختمان مجلس شده‌اند و هدف صحن علنی مجلس بود این افراد مسیر را اشتباه رفته اما به دفاتر نمایندگان وارد شده‌اند.
هدایت الله خادمی در ادامه افزود: مسئول دفتر بنده در مجلس در پی حادثه تروریستی امروز مجلس ناپدید شده است و تاکنون هیچ اطلاعی از وی ندارم.
نماینده مجلس ایذه و باغملک با اشاره به حواث تروریستی امروز بیان کرد: دفتر کارم در طبقه دوم ساختمان نمایندگان مجلس قرار داشته که هنگام حمله تروریست‌ها و ورودشان به ساختمان، با توجه به اینکه کانون تیراندازی ها در مقابل دفتر بنده بود صدمات زیادی به دفتر وارد شد.
وی افزود: پس از هجوم تروریست ها به ساختمان دوتن از کارمندان دفتر بنده بنام های آقایان صالحی نسب و خالد زمانی بهمراه دیگر کارکنان دفاتر و مهمانان که در آن ساختمان بودند، به دلیل تیراندازی در ساختمان در طبقه هفتم پناه گرفتند.
خادمی ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت آقای جعفرزاده رییس دفتر ایشان اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه تروریستی مسئول دفتر بنده مفقود گردیده است و طی تماسی که با حراست مجلس و خانواده وی داشتیم اطلاع دقیقی از وی در دست نیست.
هداطت الله خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در پایان گفت: اکنون در جستجو و پیگیری از مراکز درمانی و بیمارستان ها هستیم انشاا.. اطلاعی از ایشان بدست بیاوریم
خبرنگار : فیروز بیگلری