سخنی کوتاه … با پنجمین شورا به قلم علی عظیمی کیا

میثاق حاجتی/خورنا: با تایید رسمی انتخابات شورای شهرمان دلهره و اشوب چند ماه گذشته در رابطه با تبلیغات شوراهای اسلامی درشهر ما فروکش کرده ومردم به ارامش نسبی رسیده اند ،از طرفی هنوز گرد وغبار این تبلیغات بر دیوارهای شهر سایه افکنده است (چه خوش باشد که بعد از انتظاری به امیدی رسد امید واری )نفرات برتر با همه اما واگر ها ،حرف وحدیث ها به ارزوی خود رسیدند وبه مردم معرفی شدند،وانشااله شعار ها را در پیشگاه همشهریانی که بارها وبارها در ادوار گذشته از شورا اسیب دیده اند به مرحله ظهور برسانند.

شورای چهارم هر انچه کشتند ، درویدند وهمان بود که مردم فهیم این شهر قبل از انتخابات هم در رسانه ها اعلام نمودند چهارمی ها ثبت نام نکنید که به شما رای نخواهیم داد ،براستی چرا باید کسانی که چهار سال تجربه فنی وعملی اموخته اند اعتماد مردم از انها سلب شود؟

،نمی خواهم زحمات عزیزان در دوره چهارم را نادیده بگیرم اما چه کردند که مردم از انها روی برگرداندند؟

اگر جلسات شورا در حضور اصحاب رسانه تشکیل می شد ،اگر به معترضین شورا شبانه نقابداران حمله نمی کردند ،اگر به عهد خود که همانا صیانت از اعتماد مردم وارا انها بود بخوبی حفاظت می شد ،ما حالا در چنین وضعیت نابسامان شهری قرار نمی گرفتیم ….

شاید بخشی از این اشکالات به خود ما مردم بر می گردد که بی تفاوت بودیم دفاع از حقوق شهروندی ومطالبه گری خود را با طایفه گری ورودربایستی معامله کردیم

محله های فقیر نشین این شهر ارزوی دارند زباله هاشون توی کوچه نماند ،وبه بهداشت وخدمات شهری انها هم توجه شود ..

شورای شهر که نباید جلسات محرمانه در خانه های شخصی تشکیل دهد وقراردادهای عجولانه منعقد نماید ..

بگذریم هرچه بود گذشت وبازنده اصلی همشهریان ما بودند که شورا را به حال خود رها کرده ومطالبه گر نبودند..

واما دوره پنجم که با مردم عهد بسته اند خدمتگزار واقعی همشهریان باشند باید از گذشتگان درس عبرت بگیرند وشفاف سازی نمایند ،همه مسایل وتصمیمات به اطلاع مردم برسد.

چهارسال قبل مردم این همه با اینترنت ودنیای مجازی اشنا نبودند اما خوشبختانه امروز همه خبرها بسرعت منتشر می شود و براحتی در اختیار مردم قرار می گیرد بعنوان یک همشهری کوچک از شورای پنجم در خواست دارم مواظب باشید گرگ ها در لباس میش به کمین نشسته اند اجازه ندهید به شما نزدیک شوند و با درایت و تعهد و قولی که به مردم داده اید خدمتگزار راستین جامعه باشید .

‌.(نام نیکو گر بماند زادمی ،به کزو ماند سرای زر نگار )

علی عظیمی کیا عضو جامعه اسلامی معلمان استان خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • افروز علی عظیمی کیا توادم بیمسولیتی هستی که خانوادتو رها کردی بچه مریضتو نگه داری نمیکنی توبویی از انسانیت نبردی حالا میخوای درمورد جامعه نظر بدی تو اول از خانوادت شروع کن ازش حمایت کن جامعه خودش درست میشه