بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال شهرداری ماهشهر و نگرانی هواداران

نگرانی های هواداران پرتعداد ماهشهری روز به روز بیشترمی شود.

مهدی چاروسائی،خورنا|در شرایطی که مدیران اغلب باشگاه های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور تکلیف سرمربی و کادر فنی تیمشان را مشخص کرده اند، مسئولان باشگاه شهرداری ماهشهر هنوز برای تحقق این مهم تصمیمی اتخاذ نکرده اند و این موضوع سبب شده تا نگرانی های هواداران پرتعداد ماهشهری روز به روز بیشتر شود.از میان تیم‌هایی هم که باقی مانده اندنیز تکلیف مسئول فنی آنها تاحدودی قابل پیش بینی است، در این بین شهرداری ماهشهر تنها تیمی است که با گذشت نزدیک به سی وچهار روز ازصعودتاریخی اش بعداز ۱۷سال به لیگ دسته اول فوتبال کشو میگذرد، اماهنوز سرمربی خود رابرای فصل جدید انتخاب نکرده است.

 

مربیان داوطلب؟!

اما در میان فرصت سوزی شهرداری ماهشهربرای انتخاب سرمربی، گزینه‌هایی به‌عنوان سرمربی احتمالی این تیم در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که اعتبار و نام بزرگ شهرداری ماهشهر و هوادارانش را زیر سئوال می برد.

با این حال و در اتفاقی جالب، برخی مربیان در این بین خود پیشقدم و داوطلب شده و ادعا می‌کنند که باشگاه به‌دنبال جذب آنها است و حتی در این خصوص مصاحبه هم می‌کنند. شاید این رفتار، نوعی پیشنهاد از جانب مربی به باشگاه باشد که در قالب مصاحبه عنوان می‌شود و می‌توان این نوع پیشنهاد را یک روش وارونه جهت مهیا کردن شرایط برای نشستن روی نیمکت یک تیم نامید.

البته هواداران تیم فوتبال شهرداری بر این نکته واقف هستند که تیم محبوبشان با توجه به اهداف باشگاه که همانا حضور موفق در لیگ دسته اول فوتبال کشور است، یک مربی بزرگ می‌خواهد، این نکته نیز باید لحاظ شود که شهرداری اولین سال حضورش بعداز سالها در سطح بالای فوتبال کشورمیباشدکه همین موضوع شرایط تیم رانسبت به سایر تیمها سخت تر میکند.

 

 

هواداران مربی بزرگ و کاربلدمی خواهند

در این میان اما برخی از گزینه‌هایی که شایعه حضور آنها در راس کادر فنی تیم شهرداری شنیده می‌شود، میتوان گفت چندان با شرایط شهرداری همخوانی ندارند. باتوجه به اهدافی بزرگی که باشگاه شهرداری وهوادارانش در سر دارند. طبیعی است که هواداران انتظارحضوریک مربی باتجربه، سرشناس و بزرگ برروی نیمکت تیم داشته باشند.

با این حال می‌توان با یک حساب سر انگشتی به این نتیجه رسید که برخی وعده‌ها از سوی برخی مربیان که ادعای نشستن روی نیمکت شهرداری را دارند، هدفی جز تبلیغ برای خود این مربیان نیست. البته تجربه نشان داده که چنین همکاری هایی بین یک باشگاه و یک مربی اگر هم آغازی خوب و همراه با یکی، دو نتیجه خوب باشد، چندان پایدارنمی باشد و آخرش به اخراج، استعفا، حیا کن – رها کن و یا کناره گیری منجر می شود و پر واضح است مسولین تیم شهرداری نباید چنین بی تجربگی را در عین با تجربگی شان مرتکب شوند و نباید یک مربی را انتخاب کنند که نتواند جوابگو خواسته هواداران باشد.
مشکل جذب بازیکن

اما عدم انتخاب سرمربی شهرداری بندرماهشهر فارغ از بلاتکلیفی، موضوع جذب بازیکن در این تیم را هم تحت تاثیر قرار داده است. از سوی دیگر برخی تیم ها بطور رسمی وغیر رسمی مذاکرات خودراآغازکرده اند و از سویی بازیکنان موثر دراغلب تیم ها نیز قراردادشان را تمدید کرده اند اما در تیم شهرداری هنوز هیچ خبری از جذب بازیکن نیست که این مورد نیز ارتباط با انتخاب کادر فنی دارد چراکه تا وقتی سرمربی تیم انتخاب نشود، به طور طبیعی ، هیچ بازیکنی را نمی توان جذب کرد.

انتظارتصمیمی مناسب

با همه این اوصاف هواداران پرشور تیم فوتبال شهرداری که بحق در موفقیت های این تیم نقشی بیشتر و پررنگ تر از هر عنصر دیگری داشته اند، منتظر اقدام مناسب مسئولان باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی هستند و دوست ندارند که پروسه انتخاب مسئول فنی شهرداری از این هم طولانی تر شود.

شهرداری بندرماهشهر در فصل آینده فوتبال باشگاه های کشور در لیگ دسته اول و جام حذفی شرکت خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *