نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان در مجلس:

موضوع مؤسسه اعتباری آرمان را با جدیت پیگیری خواهم کرد/ مسؤولان مقصر با واکنش جدی خانه ملت مواجه خواهند شد

نماینده مردم جنوب خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مؤسسه اعتباری آرمان با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: مسؤولان مقصر با واکنش جدی خانه ملت مواجه خواهند شد.

علی گلمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در ماهشهر اظهار کرد: با توکل به خدا و با توجه به هماهنگی به عمل آمده بعد از جلسه علنی روز سه‌شنبه (فردا ۱۶ خردادماه) شخصاً به صورت خیلی جدی پیگیر موضوع مؤسسه اعتباری آرمان خواهم بود.

 وی ادامه داد: در این راستا مسؤولان دولتی باید با پرهیز از توجیهات غیر اصولی پاسخگو باشند. مردم از سر ناچاری تمام دار و ندار خود را در این مؤسسات سپرده‌ﮔﺬاﺭی کرده‌اند تا بتوانند از بهره آن امرار معاش کنند نه اینکه نتیجه آن باعث نابودی زندگی آنها شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان در مجلس خاطرنشان کرد: چنانچه مسؤولان ذی‌ربط در این رابطه کوتاهی کنند مطمئن باشند با واکنش جدی از سوی خانه ملت مواجه خواهند بود. آنها باید پاسخ دهند اگر این مؤسسه بی‌اعتبار است چرا این همه سال در حال فعالیت بوده؟ جایگاه نظارتی آقایان کجا هست؟

گلمرادی با تأکید بر لزوم توجه به قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه، افزود: اگر عرضه نداریم معیشت و مشکل مردم را از طریق اشتغال و کسب درآمد حل کنیم حداقل وضع موجود مردم و تلاش‌های خود آنها را با بی‌تدبیری و بی‌تعهدی نابود نکنیم. اینگونه رفتارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و با عوامل آن باید برخورد جدی شود.

وی در پایان با بیان اینکه هر نماینده مجلس نماینده کل کشور و ملت بوده و باید مشکلات مردم در هر جای مملکت را پیگیری کند، اضافه کرد: بنابراین دفاع از حقوق مردمان عزیز در این رابطه شامل حال همه هموطنان عزیز ذی‌ربط خواهد بود و در این راستا تا تحقق نتیجه و تأمین حقوق این عزیزان کوتاه نخواهیم آمد.

منبع